Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#55050

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Przygody z UPC.

Postanowiłam podłączyć się do sieci za pomocą kabla, bo internet mobilny nie wystarczał. W internecie przeszukałam oferty różnych dostawców i stwierdziłam, że UPC będzie najlepsze dla mnie. Zrobiłam mały rekonesans po klatce, okablowanie było ich, więc myślę - spoko to i telewizję wezmę, żeby pozbyć się anteny. Po kilku dniach od moich poszukiwań w skrzynce znalazłam ulotkę od UPC z ich ofertą (internet był w ofercie) i kontaktem do pana "opiekującego" się moim blokiem.
Zadowolona dzwonię, przedstawiam sprawę, że chcę to i to. Pan przyjął zamówienie i umówił się ze mną na montaż za całe 3 dni na 11. Ja uradowana, że tak szybko.

Zapytacie gdzie piekielność. Nadszedł dzień montażu, siedzę sobie w domu i czekam. Godzina 11, 12... 18 i nic. W międzyczasie próby dodzwonienia się do pana mogę porównać do przebijania głową muru. No dobra odpuściłam na dziś, zadzwonię za 2 dni i spytam się co poszło nie tak. Po dwóch dniach jest dodzwoniłam się, przedstawiam sprawę. Pan bardzo zdziwiony, on nie wie dlaczego nie było montażu skoro zamówienie złożone. Jeżeli nadal chcę internet od nich, on ponowi zamówienie i montaż już na 100% będzie. No to ok, sprawdził terminy i najwcześniej może za 5 dni.
No i co..? Tak, właśnie nic, znów nadszedł dzień montażu i znów cały dzień w plecy, bo nikt się nie pojawił. Próby dodzwonienia się również spaliły na panewce.

Wkurzyłam się więc, odpaliłam mój internet mobilny i znalazłam telefon do centrali. Przedstawiłam problem, na co pani po sprawdzeniu mojego adresu uprzejmie poinformowała mnie, że w moim bloku jest tylko kablówka i nie opłaca się okablowywać bloku skoro tylko jedna osoba chce internet. Na moje pytanie dlaczego pan odpowiedzialny za blok rozniósł takie ulotki gdzie w ofercie był internet, odpowiedziała, że nie miał takiego "prawa" roznosić ulotek z mylną informacją...
Zadowoliłam się innym dostawcą.

Myślałam, że to koniec perypetii z UPC. Nic bardziej mylnego. Po jakimś roku, na każdym piętrze mojej klatki pojawiły się naklejki od nich "Teraz również w ofercie dostępny internet". Nie do końca byłam zadowolona z obecnych usług, więc trafili idealnie - umowa ze starym dostawcą się kończyła więc zmienię. By oszczędzić bodajże 30zł, postanowiłam złożyć zamówienie przez internet. Wszystko elegancko, następnego dnia jednak @ od nich, że coś tam źle wypełnione, proszą o ponowne złożenie wniosku. No dobra, moja wina, więc jeszcze raz cała procedura. Udało się ,montaż za 2 dni. Przychodzi upragniony dzień... tak zgadliście, nadal nikt się nie pojawił! Ponownie dzwonię do centrali, mówię o naklejkach na każdym piętrze na ich skrzynkach, o mailu potwierdzającym montaż.

Pani poprosiła mnie o adres i okazało się, że tych naklejek nie powinno tam być, bo mój blok nadal nie jest okablowany.

Nie wiem czy robienie z ludzi idiotów jest celem tej firmy, ale wiem na pewno, że jak już internet od nich będzie dostępny, to się nie zdecyduję. Dodam, że naklejki z nową ofertą nadal wiszą :)

uslugi UPC

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 315 (349)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…