Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#59175

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Dotychczas miałam konto w banku BZ WBK, i byłam zadowolona. Niestety nic nie trwa wiecznie!
W marcu kończyła mi się ważność karty, bank w takim wypadku wysyła następną. Marzec minął karty nadal nie ma. Bank otwarty w godz. 10-17, więc musiałam brać wolny dzień w pracy by się tam udać. Okazało się, że bank kartę wysłał, ale nie wiadomo gdzie i ostatecznie do mnie nie doszła. Karta typu paypass(można płacić bez PINu), więc tylko cud, że nikt z niej nie wypłacił pieniędzy. Karta została wysłana na początku marca, a zablokowana przeze mnie 7 kwietnia(dopiero wtedy dowiedziałam się, że została wysłana miesiąc wcześniej).
Mimo że karty nadal nie mam a jest już prawie połowa kwietnia, bank obciąża mnie kosztami zablokowania karty i jej używania.
Totalny absurd, mimo wyjaśniającej rozmowy telefonicznej, bank nie zamierza z tych opłat rezygnować. BZ WBK może nadal wysyłać kolejne karty, na które nie daję gwarancji, że dojdą i obciążać mnie przez kolejne miesiące opłatami za używanie kart, których nie posiadam.
Nie pozostaje mi nic innego jak chyba zamknąć konto w banku naliczającym opłaty za usługi z których skorzystanie uniemożliwia.
Dlatego chcę przestrzec innych przed bankiem BZ WBK, który nalicza koszty z kosmosu i tam też wysyła karty, narażając przez to swoich klientów na utratę pieniędzy z konta.

BZ WBK

Skomentuj (39) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 115 (273)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…