Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#61539

przez (PW) ·
| Do ulubionych
W ostatnim tygodniu lipca zrealizowałem receptę w aptece. Płatność kartą, poprosiłem o fakturę. Ok, będzie jutro. Dla mnie żaden problem, i tak chodzę codziennie koło apteki.

"Jutro" usłyszałem. że to hurtownia wystawia faktury i wystawili z błędnymi danymi, więc wróciła do korekty. W dniu następnym usłyszałem, że nie ma i oni nie wiedzą czemu nie ma faktury. No cóż, cierpliwy jestem. I tak chodzę codziennie by usłyszeć że nie ma tej faktury, bardzo mnie przepraszają i że będzie jutro, i oni nie wiedzą czemu nie ma.

Dziś poprosiłem o dane hurtowni. Odmówili, bo oni z hurtowni nie będą ze mną rozmawiać i że jutro na bank będzie faktura. Dostałem za to nr telefonu do apteki by nie chodzić, a dzwonić. Od kierownictwa apteki słyszę z dnia na dzień to samo. Gdyby nie to, że dostanę zwrot za leki od ubezpieczyciela, to już bym odpuścił, bo po prostu mam dość, ale kilka stówek piechotą nie chodzi... W poniedziałek mam zamiar poinformować skarbówkę o braku wystawienia faktury, choć wątpię czy to coś da.

Cierpliwy jestem, ale kurka-wódka ile można?

Skomentuj (15) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 502 (556)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…