Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#65197

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Awaria terminali do kart płatniczych może się zdarzyć wszędzie. Nawet w sieciowych sklepach. Nie należy się z tego powodu burzyć - no tak bywa. Trudno.

Obsługa sklepu może: rozwiesić kartki z informacją o tym i informować klientów.
Co robi obsługa sklepu: postanawia nie informować werbalnie klientów i faktycznie nakleja łącznie trzy informacje. Tylko...

Miejsce 1: Drzwi wejściowe. Miejsce odpowiednie, jednak zawieszenie jej pod samą framugą, na wysokości ok. 2 metrów jest już mniej trafione. Jak osoba o przeciętnym raczej wzroście, załóżmy 165-175cm ma to zauważyć? Dlaczego nie na wysokości klamki, gdzie każdy swój wzrok kieruje wchodząc? Dodam, że drzwi przezroczyste, szklane. Akurat dziś nie było żadnych reklam.

Miejsce 2: Terminal przy kasie. Też teoretycznie dobrze. W praktyce jednak... W sklepie tym terminale są na takich giętkich statywach, które w momencie płatności są przysuwane do klienta. Jakim cudem ktokolwiek ma to zobaczyć? "Przepraszam panią. Pani pozwoli, że zajrzę jej za ladę, gdyż przydatna mi informacja może się znajdować na terminalu, który tam pani chowa".

Miejsce 3: Terminal przy drugiej, nieczynnej kasie. Bez komentarza.

Zebrać ochrzan za to, ze "się nie patrzę" od sprzedawczyni- bezcenne... Cóż. Patrzę się, ale widać nie tam, gdzie akurat ona by chciała.

Płazik (taki sklep osiedlowy sieć) sklepy

Skomentuj (17) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 213 (299)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…