Wczoraj z mężem skorzystaliśmy z oferty mobilnego internetu wraz z laptopem. Przed podpisaniem umowy poprosiliśmy panią konsultantkę o specyfikację komputera, a ona wręczyła nam wydruk z takimi oto parametrami:
procesor: i5 2,3 GHz
RAM: 8 GB
dysk: SSD 256 GB
karta graficzna: zintegrowana
Kartkę oddaliśmy, podpis na umowie złożony, komputer pod pachę i do domu. A w domu odpalamy laptopa i coś mnie tknęło, żeby sprawdzić informacje o komputerze. Wyglądają one nieco inaczej niż te w salonie:
procesor: i3 2 GHz
RAM: 4 GB
dysk: HDD 500 GB
karta graficzna: zintegrowana
Mąż poszedł z awanturą do salonu, konsultantka się wypiera i mówi, że nam żadnej kartki nie pokazywała. Na infolinii odsyłają nas do salonu, bo oni nie mają możliwości zweryfikować kto kłamie.
Macie jakiś pomysł, jak dowieść, że zostaliśmy bezczelnie oszukani? Mówią nam, że zwrot sprzętu nie wchodzi w grę, bo już go używaliśmy (no to chyba oczywiste, inaczej dalej żyłabym w nieświadomości).
procesor: i5 2,3 GHz
RAM: 8 GB
dysk: SSD 256 GB
karta graficzna: zintegrowana
Kartkę oddaliśmy, podpis na umowie złożony, komputer pod pachę i do domu. A w domu odpalamy laptopa i coś mnie tknęło, żeby sprawdzić informacje o komputerze. Wyglądają one nieco inaczej niż te w salonie:
procesor: i3 2 GHz
RAM: 4 GB
dysk: HDD 500 GB
karta graficzna: zintegrowana
Mąż poszedł z awanturą do salonu, konsultantka się wypiera i mówi, że nam żadnej kartki nie pokazywała. Na infolinii odsyłają nas do salonu, bo oni nie mają możliwości zweryfikować kto kłamie.
Macie jakiś pomysł, jak dowieść, że zostaliśmy bezczelnie oszukani? Mówią nam, że zwrot sprzętu nie wchodzi w grę, bo już go używaliśmy (no to chyba oczywiste, inaczej dalej żyłabym w nieświadomości).
sieć telekonikacyjna
Ocena:
142
(160)
Komentarze