Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#76948

przez ~skrzynka ·
| Do ulubionych
Pracuję w kawiarnio-lodziarni, kawa, lody, świderki, gofry i ogólnie same przyjemności dla podniebienia. Kilka zasad, których szkoda że klienci nie znają albo nie pamiętają lub też znać nie chcą:

- nie, to nie ja ustaliłam ceny i to nie moja wina, że "tak drogo"
(przykro mi, ale za jakość trzeba płacić, a lokal oferuje naprawdę wysokiej klasy produkty)

- nie, to nie moja wina że gałka lodowa ma mieć około 45 gram
(jestem rozliczana z tego co sprzedaję)

- nie, nie moja wina że świderek mały ma mieć 7 obrotów a duży 10
(tak mnie uczono, tak mam robić, rozliczają mnie z ilości sprzedaży)

- nie, nie moja wina, że lenistwo niektórych jest okropne
(wybaczcie, ale specjalnie za Wami nie będę latać z gałką loda na wafelku, bo Wam się nie chce poczekać dwie sekundy aż nałożę loda)

- nie jest moim obowiązkiem sprzątać po Was śmieci przyniesione z innego lokalu, bo kosz 5 metrów to tak daleko, nie raz to słyszałam)

- nie, nie ja pracuję na Tesco i jak zostawiacie wózek po zakupach na środku ogródka między fotelami, to wypadałoby go odprowadzić pod sklep

- nie, to nie moja wina, że nie mogę robić z dwóch smaków jednej gałki

- nie, to nie moja wina że "gdzie indziej mają taniej"

- nie, nie jestem jasnowidzem i nie wiem ile mam liczyć gałek jak ktoś mówi "no po jednej"
(przy tłumie ludzi ciężko się domyślić kto z kim przyszedł)

- nie, nie jestem robotem i idąc na 12 h do pracy mam prawo napić się wody, klient może poczekać te dwie minuty

- wybaczcie mi też fakt, że skoro przychodzę do pracy przed 9, żeby przygotować kawiarnię do pracy, która jest czynna od 10, Wy nie możecie się napić kawy, ekspres potrzebuje czasu żeby się rozgrzać, a ja obudzić

- wybaczcie, że po 21 lub po 20 galeria zamyka sklepy, fakt że u nas nie ma rolety i nadal się kręcimy, to nie znaczy że otwarte, ja też muszę policzyć kasy, pochować lody itp, nie jest całodobowo

- nie, nie jest moją winą, że otwarte dopiero od 10, ja po 12 h w niedzielę czasem muszę przyjść na rano do pracy i też ma prawo odpocząć, tak samo jak reszta pracowników galerii.


Wybaczcie Drodzy Klienci, że nie jesteśmy na każde zawołanie, że nie jesteśmy robotami. Jesteśmy pracownikami, na których nie macie prawa się wyżywać, nie obchodzi mnie Wasz wredny charakter, jesteśmy ludźmi, mamy uczucia. Nie podnoście tonu i nie wymagajcie cudów, chcecie dobrej obsługi, traktujcie ją z godnością, niektórzy z nas naprawdę lubią swoją pracę.

Dziękuję i zapraszam ponownie!

gastronomia

Skomentuj (74) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 217 (349)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…