Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#78477

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Moja historia z gwarancją uCare na telefon zakupiony w X-KOM.
Generalnie zbiła się szybka. Wyświetlacz i reszta działa. Sama szybka.

Co jest w umowie (a właściwie ulotce, o dziwo nie mam umowy):
Transport: darmowy
Czas Reakcji: do 48h
Czas naprawy urządzenia 10 dni.

08-Maj-2017: zgłosiłem usterkę.
15-Maj-2017: nie wiem co się dzieje, dzwonię jeszcze raz.
(J) - Ja, (K) - Konsultantka
(nie pamiętam słowo w słowo, ale mniej więcej było tak):

(K) Mam w systemie systemie, że kurier był ale mnie nie zastał.
(J) Ale jak to był, kiedy? Nikt się ze mną nie kontaktował - ani wy z uCare, ani kurier.
(K) Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się telefonicznie.
(J) Czy to oznacza, że muszę siedzieć 7 dni w tygodniu 24h w domu i czekać aż przyjdzie?
(K) Nie, kurierzy pracują od 8:00 do 18:00
(J) Proszę wysłać kuriera jeszcze raz tym razem proszę zaznaczyć, żeby się ze mną skontaktował, albo podał swój numer.
(K) Będzie na jutro.

17-Maj-2017: Oczywiście kuriera nie było, ani żadnego kontaktu.
(K) Mam w systemie, że paczka nie była gotowa do odbioru.
(J) Ale jak? Kiedy nie była? Żadnego kuriera nie było itp.
(K) Proszę dzwonić do DPD.

Tel. do DPD:
(K) Mogę Panu podać numer do kuriera, ale potrzebuję numer zgłoszenia.
(J) W uCare nikt mi nie podał numeru, czy można po nazwisku?
(K) Nie.
Tego dnia uCare już skończyło pracę.

18-Maj-2017: Poprosiłem o numer zgłoszenia i dodzwoniłem się do DPD. Udało mi się skontaktować z kurierem i następnego dnia, czyli 19-Maj-2017 kurier odebrał telefon do naprawy.

30-Maj-2017: Dzwonie do uCare zapytać się o status naprawy
(K) Mam w systemie, że nadal w naprawie. Dostanie Pan smsa jak tylko wyślemy telefon.
(pomijam już absurd, że smsem wyślą info, kiedy ja u nich mam telefon. Tak, mam jakiś stary, ale czujecie ten absurd?).
(J) Ok, czy mogę w takim razie prosić o telefon zastępczy
(potrzebuję do nawigacji).
(K) Przysługuje jeżeli czas naprawdy przekroczy 10 dni. Zostały jeszcze 2.
(J) Dobrze, zadzwonię za 2 dni

01-Cze-2017: Dzwonię do uCare zapytać się o status naprawy
(K) mam w systemie, że cały czas w naprawię. Widzę, że prosił Pan o tel. zastępczy, dlatego wysyłam taką prośbę

01-Cze-2017: Dzwonię drugi raz zapytać się o status naprawy i ewentualnie status wysyłki tel. zastępczego.
(K) Ale ja mam w systemie, że Pan się dziś kontaktował.
(J) Tak, kontaktowałem się, ale to było o 9:00 rano. Teraz jest 14:30.
(K) Nic się nie zmieniło, dział logistyki ma 48h na zareagowanie na zgłoszenie. Może się okazać, że nie mają zastępczego telefonu i trzeba będzie czekać.

Wymiana szybki w byle jakim serwisie: obstawiam, że 100 i w godzinę (maks następny dzień tel do odbioru)

Wymiana szybki w uCare: min. 2 tygodnie i trzeba czekać. Oczywiście naprawiony wyślą kurierem, który NIE MA W OBOWIĄZKU KONTAKTU ZE MNĄ - innymi słowy muszę uruchomić zdolności telepatyczne. Paranoja...

Generalnie odradzam wszystkim to cholerne uCare...szkoda czasu i nerw, naprawdę.

EDIT:
06-Cze-2017: Sytuacja nadal bez zmian, czyli:
a) Telefon ma status "naprawa w toku" - mimo iż jutro mija 30 dni od otworzenia zgłoszenia.
b) Telefon zastępczy ma status "poproszono" - mimo iż 48h minęło przedwczoraj.

Wygrzebałem umowę, dziś się z nią zapoznam. Generalnie będę starał się o zwrot kosztów ubezpieczenia i odesłanie mi popsutego telefonu, który naprawię w byle jakim serwisie w godzinę, maks dwie.

uCare powinno zmienić nazwę na uWonder.

Skomentuj (30) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 148 (166)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…