Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#79402

przez ~mart76 ·
| było | Do ulubionych
Witam,
Chciałem zgłosić do Państwa skargę na sklep w xxxxxxxxxxx ul .xxxxxxx
W czasie zakupów ( niedzielne popołudniexx.xx.) żona położyła kartę płatniczą
na taśmę kasy i została wciągnięta do urządzenia. Sam ten fakt dość przypadkowy
i niespodziewany ( nie ma ostrzeżenia nie kłaść płaskich przedmiotów na taśmie
kasowej bo zostaną wciągnięte) nie jest jednak głównym powodem niniejszego
pisma a reakcja kasjerki i obsługi sklepu na to co się stało.
Po fakcie wciągnięcia karty Pani kasjerka stwierdziła , że nic nie może zrobić
i zaczęła kasować zakupy czekających w kolejce klientów. Nadmieniam iż karta
jest moją własnością więc powinna zostać mi zwrócona.
Kierowniczka na zmianie wezwana na moja prośbę stwierdziła , że nic nie może
zrobić - ewentualnie za parę dni serwis wyciągnie kartę.
Następnie kasę zamknięto.
Następnie przyszła Pani z napisem ochrona i nożyczkami grzebiąc w otworze pod
kasą wyciągała różne przedmioty : kartę lojalnościową biedronki, przyprawy ,
zioła, sosy , ulotki inne płaskie przedmioty w tym śmieci i brud. Niestety
mojej karty płatniczej tam nie było. Ta Pani "ochrona" to jedyna osoba która
starała się "jakoś" realnie pomóc.
Karta płatnicza oczywiście została zablokowana z oczywistych względów. Nowa
karta jest płatna! Kto te koszty mi zwróci?
Nie wnikam w możliwości techniczne odzyskania przedmiotów wciąganych przez
taśmę kasy bo dla mnie jest oczywiste , że powinny takowe być.
Dodatkowo nie spisano żadnego protokołu czy innego pisma potwierdzającego fakt
wciągnięcia mojej karty płatniczej przez kasę- to nie jest zabawka i może
zostać wykorzystana nie zgodnie z prawem .
Wygląda na to że kasa może wciągnąć dowolny płaski przedmiot - może go
zniszczyć ( dowód , banknot, kartę) i co jest nie do odzyskania ? Przecież nie
jest własnością Biedronki. Moim zdaniem odpowiada za to Sklep Biedronka.
Czekam na Państwa odpowiedź.
Klient ( nazwisko do spisania z karty wyciągniętej z taśmy kasy:)
X.Y
tel.000 000 000

Odpowiedź biedronki

Szanowny Panie

W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem
Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.


W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy zaprosić po odbiór karty.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi
Klienta.

Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta

Moja odpowiedź

Szanowni Państwo

W swoim imieniu dziękuję za kontakt.
W odpowiedzi na wylewną odpowiedź pragnę zaprosić do wykorzystania rzeczonej karty ( unieważnionej) w sposób zgodny z przeznaczeniem - wetknąć w szparkę.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za poważne potraktowanie mojego zgłoszenia.

Z poważaniem

Były klient

straszna doopa

Skomentuj (6) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -11 (23)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…