Byłem w salonie Orange zapytać się o przeniesienie telefonu stacjonarnego do Orange i podłączenie internetu. Po rozmowie okazało się, że zachowanie obecnego numeru może być niemożliwe, co nie wchodziło w opcję. Tak więc podziękowałem za usługę i wyszedłem. Popołudniu zadzwoniłem do obecnego operatora i zamówiłem internet, powiedzieli mi że przyjedzie technik w przeciągu 2 tygodni podłączyć internet. Kilka dni później przyjeżdża technik i mówi, że ma do podłączenia linię telefoniczną i umowę. Nic nie wskazuje niespodzianki, ale patrzę w papiery, a tu umowa z ORANGE na nową linię telefoniczną i nowy numer. Tak więc chwila nieuwagi i miałbym dwa telefony stacjonarne w domu.
Obecny numer był kiedyś w dawnej TP, dlatego mieli wszystkie dane do umowy.
Obecny numer był kiedyś w dawnej TP, dlatego mieli wszystkie dane do umowy.
Ocena:
95
(107)
Komentarze