Przed chwilą na moją skrzynkę pocztową przyszedł taki mail:
"Szanowny Kliencie!
Staralismy sie dostarczyc twoja przesylke w czwartek, 19-07-2018. Proba doreczenia nie powiodla sie, ze adres zostal zamkniety i nikt nie byl w stanie uzyskac. Aby odebrac paczke, prosimy o wydrukowanie kwitu, ktory jest dolaczony do poczty elektronicznej lub odwiedzic biuro DHL, okreslony w fakturze (kwitu). Jesli przesylki nie odebrac w ciagu 48 godzin, zostanie ona zwrocona do nadawcy.
Numer przesylki: T64155388255
Prosimy o wplate: 328,11 pln
Pobierz faktura
Dziekujemy za zaufanie i powierzanie nam wysylek,
DHL Express."
Pomijając już fakt jawnego tłumaczenia na polski przez jakiś translator, źródło wiadomości (<jwpsx@azps.az>) mówi samo za siebie.
Uważajcie i ostrzeżcie innych.
Ręce opadają..
"Szanowny Kliencie!
Staralismy sie dostarczyc twoja przesylke w czwartek, 19-07-2018. Proba doreczenia nie powiodla sie, ze adres zostal zamkniety i nikt nie byl w stanie uzyskac. Aby odebrac paczke, prosimy o wydrukowanie kwitu, ktory jest dolaczony do poczty elektronicznej lub odwiedzic biuro DHL, okreslony w fakturze (kwitu). Jesli przesylki nie odebrac w ciagu 48 godzin, zostanie ona zwrocona do nadawcy.
Numer przesylki: T64155388255
Prosimy o wplate: 328,11 pln
Pobierz faktura
Dziekujemy za zaufanie i powierzanie nam wysylek,
DHL Express."
Pomijając już fakt jawnego tłumaczenia na polski przez jakiś translator, źródło wiadomości (<jwpsx@azps.az>) mówi samo za siebie.
Uważajcie i ostrzeżcie innych.
Ręce opadają..
Ocena:
90
(108)
Komentarze