Dwie sprawy dotyczące tego Banku.
Nie wiem która bardziej piekielna.
W banku pieniądze mamy na koncie. Aby je wypłacić w większej ilości nie mogę skorzystać z oddziału banku który jest w Kołobrzegu tylko muszę udać się do Koszalina.
Karta utkwiła w bankomacie. Zablokowałem kartę i zamówiłem nową, termin dostawy siedem dni od wysyłki poprzez Pocztę Polską. Karta nie doszła. Bank dał mi alternatywę: blokujemy kartę i wysyłają nową Pocztą Polską, ewentualnie przesyłka ekspresowa kurierem DHL za którą mam zapłacić dodatkowe 50,00 zł. Ekspresowa, tzn. 3-5 dni czas dostawy.
Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności, że karta zaginęła w drodze do mnie. To nie jest ich wina (według banku), że wybrana przez nich firma usługowa nie wykonała umowy.
Podsumowując ja też chcę być PIEKIELNY, rozwiązuję umowę z ING bo od lat nie widziałem takiego olewania klienta.
Nie wiem która bardziej piekielna.
W banku pieniądze mamy na koncie. Aby je wypłacić w większej ilości nie mogę skorzystać z oddziału banku który jest w Kołobrzegu tylko muszę udać się do Koszalina.
Karta utkwiła w bankomacie. Zablokowałem kartę i zamówiłem nową, termin dostawy siedem dni od wysyłki poprzez Pocztę Polską. Karta nie doszła. Bank dał mi alternatywę: blokujemy kartę i wysyłają nową Pocztą Polską, ewentualnie przesyłka ekspresowa kurierem DHL za którą mam zapłacić dodatkowe 50,00 zł. Ekspresowa, tzn. 3-5 dni czas dostawy.
Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności, że karta zaginęła w drodze do mnie. To nie jest ich wina (według banku), że wybrana przez nich firma usługowa nie wykonała umowy.
Podsumowując ja też chcę być PIEKIELNY, rozwiązuję umowę z ING bo od lat nie widziałem takiego olewania klienta.
Bank ING
Ocena:
136
(164)
Komentarze