Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#58947

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Pracuję na infolinii bankowej. Przedstawię Wam listę piekielnych klientów:

1) Nieprzygotowani
Jeżeli dzwonisz do banku, żeby zmienić nr telefonu, to przygotuj sobie ten numer. Czemu jesteś zdziwiony i zaczynasz gorączkowo szukać, jak pracownik poprosi Cię o podanie nowego numeru? Przecież po to dzwonisz!

2) Niedouczeni
Droga klientko! Jeśli pierwsze pytanie, jakie pada z Twoich ust po połączeniu, to "a czym się różni liczba od cyfry?", to wiedz, że mam podejrzenia co do Twojego koloru włosów.

I niestety nie jest wyjątkiem sytuacja, gdzie klient nie rozumie pojęcia procentów. 20 min tłumaczenia klientowi, że 10% ze 100, to nie to samo co 10% z 300 jest męczące i niestety nic nie poradzę na to, że ktoś ma braki w edukacji podstawowej.

3) Wszechwiedzący
Klient pyta o jakąś rzecz, odpowiadam, że nie mogę czegoś zrobić bo: procedury, prawo, jest to fizycznie niemożliwe itp. Odpowiedź klienta : "może pani".
Drogi kliencie! Skoro wiesz lepiej, to po co dzwonisz?

4) Dociekliwi
Jeżeli informuję, że jakaś usługa kosztuje np. 2zł miesięcznie i pytasz mnie dlaczego, to naprawdę nie wiem co powiedzieć... Serio? Panią w sklepie też zapytasz, czemu chleb kosztuje 2,50? Jaki cel ma takie pytanie??

5)Ignoranci
Drogi kliencie! Jeśli naliczyła Ci się jakaś opłata zgodnie z regulaminem i sam przyznajesz, że kiedyś ktoś Ci coś o tym wspominał, ale Ty się na to nie zgadzasz (po fakcie); albo mówisz, że sam sobie uruchomiłeś tą usługę, ale nie chciało Ci się sprawdzić ile to kosztuje - to nie rób awantury o zwrot tych kosztów.
Owszem, bank ma rezerwy na zwroty opłat dla Klientów, którzy włączyli coś niechcący, albo nie zrozumieli regulaminu - takie sytuacje się zdarzają. Ale nikt nie zwróci klientowi opłaty, jeśli sam przyznaje, że mu się nie chciało przeczytać.

call_center

Skomentuj (2) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 3 (35)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…