Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#62571

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Wynajęłam ludziom kawalerkę. Bardzo, bardzo młodemu małżeństwu. Kawalerka po remoncie, część sprzętów nowych, m.in. nowa lodówka.

Nie minął miesiąc od zakupu, jak lokatorzy dzwonią do mnie, że lodówka z tyłu popuszcza jakiś płyn i śmierdzi. I bardzo się nagrzewa. Do serwisu dzwonili, ale serwis nie chce rozmawiać z lokatorami tylko z właścicielką lodówki. No ok: zadzwoniłam, zgłosiłam, podałam nr do lokatorów żeby się Pan Serwisant mógł na termin umówić, powiedziałam że dalej to już wszystko z lokatorami proszę i zapomniałam o sprawie.

Za tydzień lokatorka dzwoni: Pan Serwisant był, ale nie obejrzał lodówki bo go plecy bolą i nie będzie się schylał. Zalecił wymycie octem wewnątrz... Nie chciał usłyszeć, że śmierdzi tył lodówki, a nie wnętrze. I odmówił dalszej rozmowy z lokatorami, bo nie są właścicielami lodówki... W serwisie rozpierduchę zrobię jak tylko uwierzę, że to się działo naprawdę.

serwis Candy Koszalin

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 557 (635)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…