Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#65772

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Nie opiszę tu konkretnej historii, a raczej pewne zjawisko znane wszystkim pracownikom infolinii: dzwoni klient, na wieść o rejestrowaniu rozmowy stiwerdza, że i on to będzie robił. Ok, jego prawo. Następnie zadaje idiotyczne pytania i obraża konsultanta. Nagranie łącznie z danymi konsultanta trafia na YT, gdzie ludzie komentują "jacy to debile na słuchawkach siedzą". Ot, taka informacja dla bydląt wszelakiej maści, które uważają, że konsultant nie zgadzający się na kontynuowanie rozmowy rejestrowanej przez klienta to człowiek nieuczciwy i oszust. Otóż nie, My także mamy godność. Nie mamy jednak prawa odszczeknąć się takiemu burakowi - w razie odsłuchu może nas to kilka stówek wynieść odjętych z pensji. Możemy jednak przerwać taką rozmowę zanim cokolwiek taki delikwent nagra i wiele osób z tego prawa korzysta.

infolinie

Skomentuj (20) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -6 (52)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…