Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#66755

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Kupiłam coś tam na allegro w klasycznym sklepie allegrowym, nie od prywatnego użytkownika.

Wszystkie sklepy, z jakimi wcześniej miałam do czynienia wysyłały nr potrzebny do śledzenia przesyłki zaraz po jej nadaniu. Tym razem dostałam tylko informację, że paczka poszła.

Po 3 dniach zaczęłam się martwić. Napisałam dość uprzejmie do sprzedającego na maila i GG, zadzwoniłam na oba podane numery telefonu, nagrałam się na sekretarkę. Zero odpowiedzi.

Po 5 dniach (roboczych) zaczęłam robić to samo, ale już kilka razy dziennie i nieco mniej uprzejmie. Mail, GG, dwa telefony.

Po 6 dniach dostałam odpowiedź, że numer paczki prześlą następnego, bo teraz nie mogą (bo kartka została w garażu u szwagra czy coś w tym stylu).

Oczywiście nic nie przyszło ani następnego dnia, ani jeszcze następnego.

Po 8 dniach zgłosiłam spór na allegro (argumentując, że podejrzewam, iż paczki nie wysłano) i numer przesyłki dostałam po 3 (słownie trzech) minutach.

Sytuacja rozwiązała się pomyślnie. Okazało się, że wina leżała po stronie firmy kurierskiej, wszystko niby OK, ale sprzedający mógł mi zaoszczędzić stresu, gdyby pofatygował się przesłać mi ten nieszczęsny numer nieco wcześniej.

Mało piekielne? Nie lękajcie się, będzie pointa.

Na stronie sprzedającego wielkimi szkarłatnymi bykami, grzmiała prośba:

"Jest jakiś problem? Nie zaczynaj od razu sporów, nie wystawiaj negatywów. Skontaktuj się najpierw z nami. Na pewno odpowiemy tego samego dnia i rozwiążemy problem!"

sklepy_internetowe

Skomentuj Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 291 (383)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…