zarchiwizowany
Skomentuj
(11)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Odnośnie mojej poprzedniej historii (piekielni.pl/66777) - nastąpił ciąg dalszy. Po kontakcie z Lenovo Polska okazało się, że sklep X-KOM.pl (teraz już celowo podaję nazwę) bezczelnie kłamał przedstawiając swoje stanowisko w sprawie. Okazuje się, że producent bez żadnego problemu zgadza się na wysyłanie do reklamacji komputerów bez dysków, oczywiście o ile reklamacja nie jest związana z dyskiem (np. matryca, klawiatura itp.) - dotyczy to nie tylko przypadku z danymi niejawnymi, ale każdego klienta, który nie chce wysyłać dysku. Mało tego - producent zezwala na samodzielny demontaż dysku i udostępnia instrukcję, jak to zrobić w konkretnym modelu.
Zastanawia mnie tylko cel takiego działania sklepu (cóż, stracili klienta - może nie hurtowego, ale też nie takiego, który kupuje jednego laptopa z dolnej półki na 5-8 lat; z mojej rodziny i znajomych mają klientów na co najmniej 2-3 laptopy rocznie i zwykle jest to górna lub średnia półka). Wydaje mi się, że po prostu skala działania przerosła firmę, kiedyś znacznie mniejszą, i teraz klient detaliczny stał się dla nich śmieciem, wobec którego nie warto zachowywać się uczciwie.
Zastanawia mnie tylko cel takiego działania sklepu (cóż, stracili klienta - może nie hurtowego, ale też nie takiego, który kupuje jednego laptopa z dolnej półki na 5-8 lat; z mojej rodziny i znajomych mają klientów na co najmniej 2-3 laptopy rocznie i zwykle jest to górna lub średnia półka). Wydaje mi się, że po prostu skala działania przerosła firmę, kiedyś znacznie mniejszą, i teraz klient detaliczny stał się dla nich śmieciem, wobec którego nie warto zachowywać się uczciwie.
Ocena:
114
(170)
Komentarze