Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#71749

przez (PW) ·
| Do ulubionych
O tym, jak traktuje się obsługę i pracowników fizycznych w Polsce.

Nie wiem dlaczego w naszym pięknym kraju tak bardzo nie szanują się ludzie nawzajem.
Pracuję w recepcji, tutaj już mam swoją kwalifikację gości:

1. Gość, który uważa, że wszystko mu wolno, powinnam mu dziękować, że przyjechał i jeszcze dać rabat 50%. Naprawdę, goście często tego nie wiedzą, ale to my ustalamy ceny. Ktoś, kto od wejścia jest wrednym, aroganckim i roszczeniowym typem i "daj mi rabat, bo mi się należy", nigdy w życiu go ode mnie nie dostanie.

2. Goście, którzy nie odpowiadają na "dzień dobry" jakiejś służbie-obsłudze. Ja z uśmiechem nr 5 witam pana biznesmena, a on udaje, że mnie nie widzi, bo po co.

3. Goście, którzy traktują recepcjonistki jak tanie albo i darmowe dziwki. Na tę okoliczność mam już nawet wizytówki agencji, które rozdaję delikwentom.

4. Goście, którzy życzą sobie usług ekstra - nie ma problemu, jesteśmy po to, żeby pobyt był wygodny i żeby każdy miał to, co chce, ale może jakieś proszę, dziękuję. Nie zaszkodziłoby.

5. Goście, którzy traktują recepcjonistkę jak głupka, za to sami nie potrafią liczyć czy nawet podać poprawnych danych do faktury. Przez 5 minut tłumaczyłam panu, że jeżeli chce mieć na fakturze 150 zł, to 150 zł musi zapłacić - a, bo on myślał, że jak zapłaci 144 zł, to to się podciągnie.

Mamy też restaurację, głupich zachowań w stosunku do obsługi restauracji również nie brakuje. Jeden z gości zażyczył sobie jajecznicę - no problem, "na masełku, na bekonie, bardzo ściętą czy może mniej, już się robi". Jajecznica miała być słabo ścięta - OK. Trzy razy zrobiono tę jajecznicę - dopiero takie rozbite jajko w całkiem płynnej konsystencji zadowoliło gościa, aczkolwiek i tak jej nie ruszył. Myślę, że po prostu chciał się zabawić kosztem służącego.

Tak nawiasem posiadam wyższe wykształcenie.
Jestem w hotelu menadżerem, ale też pracuję na każdym innym stanowisku.
Pracę mogłabym zmienić, ale ją lubię, tylko czasami wkurzają mnie tacy prymitywni ludzie w garniturkach - a może za bardzo te krawaty ściśnięte :)

gastronomia hotel obsługa

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 273 (287)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…