Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#74829

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Kto może być najbardziej piekielny dla kierowcy autobusu? Pasażerowie? A skąd. Pracodawca!

1. Kierownictwo nie informuje kierowców o zmianach rozkładu, na dworcu podane są błędne informacje, panuje ogólny mętlik.

2. Kierowca ma w planie pracy 10 minut na wypuszczenie pasażerów, wypakowanie bagaży, zaparkowanie autobusu, spakowanie się, zamknięcie autobusu, zdanie dokumentów, pobranie nowych, sprawdzenie dowodu rejestracyjnego, ubezpieczenia, licencji, zezwolenia, książki serwisowej, pozostałych dokumentów, obejście autobusu z zewnątrz i wewnątrz, sprawdzenie ogumienia, oleju, świateł, gaśnic itp., zamocowanie tablic bocznych, podstawienie autobusu. Zazwyczaj na starcie jest już spóźniony.

3. Czas przejazdu zaplanowany jest dla osobówki z dobrym silnikiem w porze nocnej zakładając kompletny brak ruchu na drodze i same zielone światła na skrzyżowaniach. W rzeczywistości dodatkowo droga jest remontowana. Opóźnienia są więc nieuniknione. Przewoźnik informuje wszem i wobec, że czas przejazdu na rozkładzie jest "realny".

4. Zirytowani pasażerowie winią kierowcę za ślamazarność i opóźnienie na trasie, ktoś tam się spieszy na samolot. Kierowca odpowiada skąd się wzięło opóźnienie i dlaczego i o ile się jeszcze zwiększy.

5. Sprawa nie rozchodzi się po kościach nagłośniona przez pasażerów w mediach społecznościowych.

6. Kierowca dostaje naganę z wpisem do akt. Podstawa: artykuł 100 ust. 2 Kodeksu Pracy:
Pracownik jest obowiązany w szczególności zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę.

Nie zdziwcie się więc, że kierowca na pytanie "Czy wie Pan o której będziemy w Piekiełkowie?" odpowie "Wiem, ale nie powiem".

PKS

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 303 (315)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…