Aquapark w Piekle.
Zapisaliśmy naszego kilkumiesięcznego synka na zajęcia na basenie.
Na jednych z ostatnich spotkań Pani Instruktorka zaproponowała, że będzie nagrywała ćwiczenia z młodym, że może posłużą do materiałów reklamowych i w zamian za zgodę na wykorzystanie wizerunku, my dostaniemy to co ona zarejestruje. Nawet podpisaliśmy formalną zgodę. Ok. Będzie dodatkowa pamiątka.
Po dwóch tygodniach dostaje e-mailem informację z aquaparku w stylu:
[Aquapark]: "Materiał nie spełnia standardów aquaparku, zatem nie udostępnimy go Państwu. Poza tym nagrywanie wykraczało poza standardowy zakres usług."
Trafiło mnie, bo w aquaparku bez przerwy coś zmieniali (niekoniecznie zgodnie z prawem i umowami), ale do tej pory machałem ręką.
Odpisałem więc, że zawarliśmy umowę, że jakość materiału nie ma tutaj nic do rzeczy, że to nie pierwszy raz jak zmieniają zdanie i oczekuję na zdjęcia i filmy.
Półtora miesiąca milczenia ze strony aquaparku, więc się przypomniałem wskazując, że to nieeleganckie olewać klienta.
Dostałem obcesową odpowiedź od pani kierowniczki vel rzecznik prasowej aquaparku:
"Nasze stanowisko zostało już przedstawione w poprzedniej wiadomości".
Wskazałem, że poprzednio stanowisko nie zostało w moim odczuciu umotywowane, a my jednak zawarliśmy umowę, z której ja się wywiązałem i oczekuję tego samego od aquaparku.
Znowu odpowiedź pani "rzecznik" w stylu: "Nie zmienimy zdania".
Poprosiłem zatem o dane przełożonych (wbrew pozorom nie znajdzie się ich tak łatwo np. na stronie www), żebym mógł tę sprawę wyjaśnić.
Dostałem odpowiedź - znowuż od pani "rzecznik" - "Przedstawione stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem przełożonych".
Wyjaśniłem pani rzecznik, że nie pytałem jej jakie jest zdanie jej przełożonych, tylko prosiłem o dane kontaktowe do przełożonych i ponawiam prośbę.
No to zaczęło się znowuż olewanie.
P.S.
Gdybym był bardzo zdeterminowany do zdobycia tych danych to bym je zdobył i na pewno nie w ten sposób, ale nie mam na to czasu (póki co).
Ponadto bawi mnie w jak niegrzeczny, arogancki i lekceważący sposób działa "rzecznik" prasowy Aquaparku.
Zapisaliśmy naszego kilkumiesięcznego synka na zajęcia na basenie.
Na jednych z ostatnich spotkań Pani Instruktorka zaproponowała, że będzie nagrywała ćwiczenia z młodym, że może posłużą do materiałów reklamowych i w zamian za zgodę na wykorzystanie wizerunku, my dostaniemy to co ona zarejestruje. Nawet podpisaliśmy formalną zgodę. Ok. Będzie dodatkowa pamiątka.
Po dwóch tygodniach dostaje e-mailem informację z aquaparku w stylu:
[Aquapark]: "Materiał nie spełnia standardów aquaparku, zatem nie udostępnimy go Państwu. Poza tym nagrywanie wykraczało poza standardowy zakres usług."
Trafiło mnie, bo w aquaparku bez przerwy coś zmieniali (niekoniecznie zgodnie z prawem i umowami), ale do tej pory machałem ręką.
Odpisałem więc, że zawarliśmy umowę, że jakość materiału nie ma tutaj nic do rzeczy, że to nie pierwszy raz jak zmieniają zdanie i oczekuję na zdjęcia i filmy.
Półtora miesiąca milczenia ze strony aquaparku, więc się przypomniałem wskazując, że to nieeleganckie olewać klienta.
Dostałem obcesową odpowiedź od pani kierowniczki vel rzecznik prasowej aquaparku:
"Nasze stanowisko zostało już przedstawione w poprzedniej wiadomości".
Wskazałem, że poprzednio stanowisko nie zostało w moim odczuciu umotywowane, a my jednak zawarliśmy umowę, z której ja się wywiązałem i oczekuję tego samego od aquaparku.
Znowu odpowiedź pani "rzecznik" w stylu: "Nie zmienimy zdania".
Poprosiłem zatem o dane przełożonych (wbrew pozorom nie znajdzie się ich tak łatwo np. na stronie www), żebym mógł tę sprawę wyjaśnić.
Dostałem odpowiedź - znowuż od pani "rzecznik" - "Przedstawione stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem przełożonych".
Wyjaśniłem pani rzecznik, że nie pytałem jej jakie jest zdanie jej przełożonych, tylko prosiłem o dane kontaktowe do przełożonych i ponawiam prośbę.
No to zaczęło się znowuż olewanie.
P.S.
Gdybym był bardzo zdeterminowany do zdobycia tych danych to bym je zdobył i na pewno nie w ten sposób, ale nie mam na to czasu (póki co).
Ponadto bawi mnie w jak niegrzeczny, arogancki i lekceważący sposób działa "rzecznik" prasowy Aquaparku.
uslugi
Ocena:
152
(238)
Komentarze