Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#75490

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
O tym, jak nie zostałem klientem Play. Dosłownie sprzed chwili.

Mam już w tej sieci telefon, a ze świadczonych usług jestem zadowolony. Może nie jest idealnie, ale naprawdę dobrze. Numer - wraz z kilkoma innymi - jest zarejestrowany na mojego ojca (w ofercie dla firm), mniejsza o przyczyny tego stanu.
Dziś w reklamie telewizyjnej usłyszałem o ofercie, które potencjalnie mogłaby być atrakcyjna dla mojej działalności. Dzwonię więc na infolinię - z różnych powodów nie miałem czasu na grzebanie po stronie, a akurat miałem taką robotę, że telefon na słuchawkach kompletnie mi nie przeszkadzał. Cóż, niestety nie udało mi się tak porozmawiać z nikim kompetentnym.
Odsłona pierwsza: odbiera (bardzo szybko) pani o miłym głosie, wyłuszczam jej sprawę. Ona mówi, że połączy mnie z działem sprzedaży. Ok, spoko. Słyszę przełączanie, a po 3-4 sekundach połączenie zostaje zerwane.
Odsłona druga: odbiera (równie szybko) inna pani o miłym głosie, nawet przez chwilę myślałem, że ta sama. Mówię, że przed chwilą byłem przełączany do działu sprzedaży, ale coś się nie udało. Pani jest baaardzo zdziwiona, bo "Ale jak to? My nie mamy takiej technicznej możliwości, żeby połączyć do działu sprzedaży". Aha, czyli pierwsza pani mnie najzwyczajniej okłamała. No to cóż, składam skargę na zachowanie pierwszej pani. Sama procedura przyjęcia skargi to komedia - pani nie rozumiała, co się do niej mówi, zadawała niezrozumiałe pytania (np. "i co jeszcze mam TU wpisać?" - zupełnie, jakbym wiedział, jakie ona ma pola do wypełnienia w formularzu), ogólnie masakra - miałem wrażenia, że rozmawiam z osobą, która jakby miała jeszcze jeden zwój mózgowy mniej, to srałaby gdzie popadnie. Na koniec pytam, jaki w takim razie jest numer do tego działu sprzedaży. Pani podaje (zaznaczam: jest godzina ~17:00 w niedzielę).
Odsłona trzecia: dzwonię na podany numer. Automat informuje mnie, że infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach jakichś tam, a w soboty w jakichś tam innych. W niedziele nieczynna. Pani podająca mi numer nie wiedziała, w jakim godzinach pracuje ICH dział sprzedaży?

Zawsze wydawało mi się, że INFOlinia służy INFOrmacji klienta, a nie dezINFOrmacji. Widocznie nie w Play. Cóż, poszukam innego operatora.

Skomentuj Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -10 (20)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…