Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#75894

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Wstęp: W lutym bieżącego roku zbiłam digitizer w tablecie (transformer z klawiaturą). Ot, upadł mi plecak, tablet był zamknięty - ale stało się. Jako że tablet działał w trybie laptopa (niesprawny był jedynie dotyk), stwierdziłam, że oddam go do naprawy, gdy trafi się jakiś niespodziewany zastrzyk gotówki.

Historia właściwa:
Na początku września oddałam komputer do naprawy - wybrałam serwis ze świetnymi opiniami, cena też nieco niższa niż u konkurencji, czas oczekiwania około 2 tygodnie. Minęły dwa tygodnie, sprzęt odebrany, ekran działa, więc zapłaciłam za usługę. Jednak po podpięciu klawiatury tablet się wyłączył i... kaput.

Telefon 1. 16 września komputer wrócił do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej. Panowie obiecują, że skontaktują się za trzy dni i dadzą znać kiedy będę mogła go odebrać. Trzy dni minęły, jednak odzewu brak. Przypominam się telefonicznie i zostaję poinformowana, że gość od tabletów jest na urlopie - wraca 26 września. Będą dzwonić.

Telefon 2. 27 września - telefonu brak. Dzwonię. Komputer w diagnozie - będą dzwonić.

Telefon 3. 4 października - telefonu brak. Dzwonię. Nie wiedzą, co jest grane. Komputer w diagnozie.

Telefon 4. Mija miesiąc. Kończy mi się cierpliwość, dzwonię do nich, jednak akurat nie ma faceta zajmującego się tą sprawą, jutro zadzwonią. Zadzwonili. Okazało się, że potrzebują mapy płyty głównej, że to rzadki model, ale starają się ją zdobyć oraz proszą o cierpliwość. Będą się kontaktować.
[w tym miejscu kilka zdarzeń losowych, ważniejszych niż powyższa sprawa - odpuszczam dzwonienie]

Telefon 5. 4 listopada - nie ma gościa zajmującego się tą sprawą, dzwonić jutro. Dzwonię - nie odbierają.

Telefon 6. 9 listopada. Dzwonię. Wymienili jakąś część, ale dalej nie działa. Przyjęli do naprawy bliźniaczy tablet, jutro sprawdzą, czy po zamianie części w komputerach zacznie działać.

Telefon 7. Akcja z dziś. Nie działa. Będą zamawiać część z Chin - czas oczekiwania na część to 4 tygodnie + czas naprawy. Upewniam się, że nie będę za to płacić. (F)acet coś kręci, mówi, że usterka na pewno nie miała miejsca przy wymianie digitizera.
[Ja]: Proszę pana, przed podpisaniem umowy robiliście oględziny i tablet działał...
[F]: No ale wie pani, to tak jak z żarówką, czasem się kupi i też nie widać, że nie działa. Poza tym w umowie jest zapis, że sprzęt może wrócić z naprawy z usterką inną niż początkowa.
[J]: Co do tego zapisu, to nie jestem przekonana, żeby był on zgodny z prawem. Czy jest pan osobą decyzyjną w tej sprawie? Kiedy będzie kierownik?
[F]: W poniedziałek. Ale to nie może tak być, że pani za darmo zrobimy, jak to z Chin idzie. Poza tym umowa...
[J]: Panowie trzymają ten sprzęt od września. Porozmawiam z kierownikiem, ale uprzedzam: jeśli się to będzie przeciągało, nie omieszkam tego zgłosić.
[F]: Pff, nie pani pierwsza nas tak straszy. W ogóle gadam z panią 15 minut, tracę czas, a mógłbym w tym czasie coś zrobić.
[J]: Świetne podejście do klienta. Jak brakuje wam ludzi do pracy, to zatrudnijcie dodatkową osobę, albo sekretarkę. Poproszę jeszcze pana imię.
[F]: Po co?
[J]: Ponieważ ja się panu przedstawiłam.
<rzucenie słuchawką>

Eh...

serwis

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 203 (219)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…