Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#82756

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Zaczęłam nową pracę. Ot tak, nic nadzwyczajnego. Parę osób pod sobą, mam doradzać i pilnować jak pracują.
Dzień pierwszy i już zastanawiam się, czy nie zrezygnować, bo w niektórych przypadkach sam Bareja by się uśmiał.
Dziś e-maile od klientów.

Niby nic, ale pięćdziesiąt tysięcy zapytań, gdzie są moje pieniądze, chociaż zgodnie z polityką firmy na zwrot jest dni 14. Również trzeba podać parę szczegółów, jak np. co konkretnie zostało zwrócone z zamówienia. Pal licho, jak ktoś zamawia jedną rzecz. Gorzej jak zamówionych rzeczy w jednej paczce jest 20, a klienci wyzywają od najgorszych, bo nie domyślasz się, co oni mogli z tego zwrócić.

Ale dwie klientki wygrały dziś wszystko.

Wiadomość numer 1

Szanowni Państwo,
Chciałabym zmienić adres.
Co powinnam zrobić?

Pomijając fakt, że adresów u nas można zmienić jakieś 5 na 10 róznych sposobów, to może tak hm... Przeprowadzić się?

Wiadomość numer 2

Szanowni Państwo,
Dzwoniłam do banku i bank potwierdził zwrot na numer rachunku xxxxxx.... Niestety, to nie mój rachunek bankowy, bo pomyliłam się przy wpisywaniu i pieniądze poszły na konto obcej osoby.
Proszę o ponowny zwrot środków już na moje konto.
Pozdrawiam,
Grażyna.

Grażynę sama wymyśliłam, bo jakoś mi tak tu pasowała...

A tak na serio - tłumaczy się tym ludziom, i dalej tłumaczy, a oni nadal swoje.

Czuję, że to będzie bardzo ciekawa współpraca z nową firmą.

Skomentuj (4) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 0 (62)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…