Historia koleżanki z pracy. [A]sia odbiera telefon. [K]lientka chce odblokować numery (blokada ze wzgledu na brak płatności:
[K]: Niech mi pani odblokuje, a ja już zaraz zrobię przelew elektroniczny za tę fakturę.
[A]: O, to świetnie, to proszę o przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu na adres mailowy...., będziemy mogli wtedy w ciągu 10 minut odblokować telefony.
[K]: Nie mogę wysłać maila z potwierdzeniem, nie mam internetu!
[A] (konsternacja): To jak zamierza pani zrobić przelew elektroniczny?
[K]: ...
Rozłączyła się.
:D
[K]: Niech mi pani odblokuje, a ja już zaraz zrobię przelew elektroniczny za tę fakturę.
[A]: O, to świetnie, to proszę o przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu na adres mailowy...., będziemy mogli wtedy w ciągu 10 minut odblokować telefony.
[K]: Nie mogę wysłać maila z potwierdzeniem, nie mam internetu!
[A] (konsternacja): To jak zamierza pani zrobić przelew elektroniczny?
[K]: ...
Rozłączyła się.
:D
BOK Orange Biznes
Ocena:
588
(672)
Komentarze