Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#10719

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Pracuję obecnie "na słuchawkach" (obsługuję tylko ruch przychodzący).

Klienci firmy dzwonią do nas również po to, aby ustalić hasła do swoich kont na stronie internetowej.
Historia której byłam nausznym świadkiem, ponieważ pani została przełączona na głośnomówiący;)

(K)oleżanka-Dzień dobry, firma XY, Anna Kowalska, w czym mogę pomóc?
(P)ani- Ja chciałabym dostać mój kod dostępu na stronę
Koleżanka weryfikuje dane dzwoniącej (taka procedura), sprawdza hasło, które system automatycznie losuje dla każdej z osób i oznajmia:
K)- Pani hasło to: 111167.

Chwila rozmowy z kobietą i następuje przełączenie na głośnik.

(P)- Ale musi mi pani zmienić to hasło, ja go nie chcę!!!
(K)- Droga pani, hasło jak każde inne, co z tym jest nie tak??
(P)- Ja MUSZĘ mieć inne!!!
(K)- Ale nadal nie rozumiem dlaczego??
(P)- Bo... wie pani... muszę mieć inne hasło bo cztery jedynki oznaczają ŚMIERĆ!!!!!!!!!

Podziwiam koleżankę za zachowanie kamiennej twarzy, bo reszta call center zwijała się ze śmiechu:)

CC

Skomentuj (8) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 408 (498)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…