Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#12749

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
O bałaganie w papierach UPC - dostawcy internetu, telefonii i telewizji.

Z samego dostawcy jestem bardzo zadowolony bo mam naprawdę dobre usługi (50 Mb/s, 240 min do wszystkich poza Play i cyfrówka z 9 kanałami HD - a to wszystko za 120 zł/mc) ale jakieś półtora roku temu spotkała mnie dziwna dosyć sytuacja która ciągnęła się miesiącami.

Otóż na moim profilu niespodziewanie pojawiła się wpłata w wysokości 250 złotych co zaowocowało moim ujemnym saldem (nadpłata 120 kilka zł!). Przeglądnąłem historię przelewów, no za cholerę nie płaciłem im 250 bo niby czemu? Zadzwoniłem do nich, konsultantka powiedziała że jednak musiałem wpłacić bo jest u nich taka wpłata i mam po prostu nadpłatę, i kolejną fakturę mogę zapłacić pomniejszoną o to saldo. Ja wiedziałem że coś tu jest nie tak ale dwa kolejne telefony - to samo. Olałem sprawę, po 5 miesiącach (!) przychodzi mi SMS informujący o zadłużeniu na kwotę 137 zł (!! zawsze rachunki płaciłem kiedy tylko się pojawiły). Okazało się że klient który zapłacił te 250 zł źle wpisał numer faktury w tytule przelewu i kasa poszła na "mój" rachunek. Wyrównałem to, potem już wszystko było OK. Jestem tylko ciekaw co przeżywał ten który wpłacił te 250 zł a rachunek miał niezapłacony (no bo płatność poszła za moją fakturę a nie jego) i przez 5 miesięcy męczył się z wyjaśnieniem sprawy.

Także dokładnie sprawdzajcie wszystkie numery faktur, rachunków etc. bo potem jedna literówka może przyprawić Wam kilka miesięcy bojów o swoje.

UPC

Skomentuj (3) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 8 (42)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…