Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#17761

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Witam,

Nie wiem czy do końca piekielne, ale ludzka ślepota na własne błedy i brak zrozumienia czegokolwiek mnie czasami powala...

Pracuje w dziale płatności jednej z firm telekomunikacyjnych. W przypadku klientów biznesowych jest tak, że przy blokadzie połączeń wychodzących jest naliczana (przewidziana cennikiem) opłata 30 PLN netto.

Dzwoni klient po dłuższej wymianie zdań i przyjętej ode mnie informacji o dokonanej wpłacie oraz zdjęciu blokad z telefonów (miał 3 zaległe faktury, ale konto czyste, więc blokada zdjęta być mogła po informacji bez konieczności zaksięgowania wpłaty).

[K] a czy będę miał naliczoną, jaką opłatę za blokadę?

[JA] niestety, ale tak, 30 PLN netto, opłata jest przewidziana cennikiem.

[K] Ale jak to jestem klientem biznesowym i wpłaciłem zgodnie z smsem z przed paru dni.

[JA] niestety w smsie była informacja, że wpłata ma być zaksięgowana na naszym koncie w ciągu 3 dni a w dalszym ciągu jej nie mamy...

[K] JA JESTEM KLIENTEM BIZNESOWYM I PROSZE MI JĄ ZDJĄĆ!!!

[JA] jak już wspomniałem jest naliczona prawidłowo, więc nie mam ku temu podstaw.

Tutaj nastąpił standardowy monolog, że on jest super, że jest klientem biznesowym i to, że płaci po terminie to jego sprawa i nic nam do tego?!?!?!

[JA] zgadza się proszę pana, może pan płacić jak i ile chce ale w razie nie regulowania płatności terminowo należy liczyć się z konsekwencjami (blokada, opłata, zawieszenie .itd )

[K] ale jest biznesem i przeniesie wszystkie numery do innego operatora (myślał, że groźbą coś wskóra) i chyba powinna być jakaś różnica między biznesem a klientami prywatnymi?

[JA] Oczywiście proszę pana różnica jest taka, że zgodnie z prawem dla klientów prywatnych takie opłaty nie są naliczane. ;)

Pan się zapowietrzył poprosił o imię i nazwisko bo będzie pisał skargę a na koniec rzucił staropolskim pozdrowieniem spier%$%^$%$ :)

Hehe... nie pierwszy i na pewno nie ostatni pajac, co ma firmę i nic nie rozumie...

Pozdrawiam konsultantów wszelakiej maści:)

Firma telekomunikacyjne...

Skomentuj (8) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 141 (197)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…