Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#23940

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Zakupiłem sobie na internetowej stronie empiku grę (dla ciekawskich podaję tytuł "Dead Island". Odebrałem, zapłaciłem, wszystko ok. Wracam do mieszkania, odpalam laptopa, wrzucam płytkę do czytnika. Żadnych kłopotów. Aktywacja przez Steam? Spoko, nie pierwszy raz to robię. Biorę instrukcję w ręce wpisuje kod i czekam na weryfikację. No i jest problem. "Podany kod został już użyty" czy coś w ten deseń mi się pokazuje. Ki diabeł? Źle kod wpisany? Wpisuję jeszcze raz. To samo. Może bez myślników? Może zero to literka "O"? Próbuję kilka razy i nic. Myślę sobie, dobra czas zajrzeć na stronę Techlandu, może tam coś jest. Jak pomyślałem tak zrobiłem. No i okazuje się, że jest informacja jak obejść ten problem. Trzeba tylko napisać do pomocy technicznej Steam. Wykonuję wszystkie polecenia i zostaje mi tylko czekać 24 godziny na odpowiedź.
Po tym czasie przychodzi informacja, że gra jest używana i oni nic na to nie poradzą. Zagotowało się we mnie. Kolejny mail z załączonym skanem faktury na dowód, że kupiony produkt jest nowy. No i czekam na odpowiedź.
Przy okazji szukałem w internecie informacji na temat zdublowanych kluczy i wychodzi na to, że spora część nakładu na Europę Wschodnią ma tą przypadłość, która mnie spotkała. Super.
PS. Jak mi odpiszą, że nic nie zrobią to chyba pojadę to siedziby Techlandu i przy pomocy zabawek z pracy wybiję im z głów pomysł integracji gier ze Steam. Cała dywizja wrocławskich ochroniarzy mi w tym zbożnym dziele nie przeszkodzi.
EDIT: Jeszcze na koniec jedno spostrzeżenie mi przyszło do głowy. Wszyscy producenci i dystrybutorzy płaczą, że piractwo na PC jest olbrzymie no ale takim zachowaniem to raczej tego faktu nie zmienią.

Steam

Skomentuj (54) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 276 (298)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…