Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#24508

przez Konto usunięte ·
| Do ulubionych
Zamówiłam parę dni temu pościel w sklepie internetowym. Bałagan w obsłudze większy niż w niejednym dziekanacie.

1. Zależało mi na pościeli z guzikami ponieważ zamki błyskawiczne szybko się rozwalają. Widzę, że jest podział ponieważ osobno są te na guziki i osobno te na zamki, które są kilka złotych droższe. No więc klik, klik zamawiam jeden komplet, pod zdjęciami informacja jak byk, że pościel na guziki. Wybieram opcję dostawy, płacę od razu przelewem przez mTransfer.

2. E-mail od sprzedawcy. Prosi o dopłatę kilku złotych, gdyż pościel będzie na zamek, nie posiadają na guziki. Sprawdzam jeszcze raz na stronie, pisze, że pościel zapinana na guziki, sprawdzam inne i widzę, ta sama pościel już droższa o kilka złotych z podpisem, że na zamek jest na osobnej "aukcji". Już jestem troszkę zdenerwowana, bo skoro nie posiadają danej pościeli to czemu ją wystawiają? Wysyłam więc e-mail z informacją, że wolałabym zapinaną na guziki (myślałam, że po prostu nie mają jej w tym momencie, zamówią i tylko dłużej poczekam).
E-mail zwrotny - Pościel zamówią, ale nie mają wpływu na to czy przyjdzie z guzikami czy na zamek, obecnie wszywają do tego rodzaju tylko zamki...
Czy nie mogli tej informacji umieścić na stronie?

Zgadzam się na dopłatę, robię przelew, jednocześnie wyrażając swoje niezadowolenie brakiem informacji na stronie. Dowiaduję się, że informacja o dopłacie widnieje na stronie. Wchodzę raz, drugi, sprawdzam stronę z pościelą, sprawdzam inne strony na których mogłaby się znaleźć ta informacja, nie znajduje.

3. Dostaję paczkę. Wysłaną pocztą polską. Wybraną opcją dostawy był kurier. Paczka nadana pocztą kosztowała połowę z tego co zapłaciłam za kuriera. W dodatku zwróciłam uwagę na coś, na co wcześniej nie zwróciłam. Identyczna pościel w tym sklepie tylko, że z zamkiem była droższa od tej z guzikami o połowę tego co musiałam dopłacić. E-mail poszedł do sprzedawcy. Kontakt niestety urwany. Na stronie sklepu również brak kontaktu, można jedynie e-mail wysłać.

Sklepu absolutnie nie polecam.

sklepy_internetowe www.poscielowysklep.pl

Skomentuj (7) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 413 (493)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…