Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#25072

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Pracuję jako sprzedawca-serwisant w salonie dilerskim znanej, niemieckiej marki pilarek spalinowych.

Na łamach tego serwisu pojawiło się już kilka list o głupocie ludzkiej. Chciałbym dodać coś od siebie, krótką listę powodów zatarcia silnika. W celu wyjaśnienia, zatarcie silnika jest najbardziej kosztownym uszkodzeniem, w przypadku mniejszych urządzeń całkowicie nieopłacalnym do naprawy.

1. Zbytnie obciążenie silnika.
Temat rzeka. Po prawdzie mało który użytkownik stosuje się do zaleceń producenta.
Przypadek ekstremalny: zastosowanie w przypadku 4,6 konnego silnika prowadnicy 90cm i cięcie rolek papieru. Maszyna popracowała tak tydzień i zaliczyła piękne rysy na tłoku i cylindrze. Klient zgłosił uszkodzenie na gwarancję, której nie uznano. Sprawa sądowa została przez klienta przegrana.

2. "Skakanie" po olejach.
Drugi, najczęstszy powód uszkodzenia. Każdy olej do dwusuwu posiada inne właściwości, niestety nie wszyscy tą kwestię rozumieją.
Przypadek ekstremalny: klient, podający się jako inżynier od dróg czy mostów, nie był w stanie zrozumieć swojego błędu, którym było zastosowanie chyba, każdego oleju dostępnego na rynku.

3. "Słabe" paliwo.
Często paliwa dostępne na stacji posiada więcej wszelakiego świństwa niż oktanów. Zasada jest prosta - im tańsza stacja tym gorsze paliwo.
Przypadek ekstremalny: klient zakupił paliwo na stacji należącej do pewnej sieci hipermarketów. Wystarczyło wypalić cztery zbiorniki a silnik poszedł się kochać. Facet podobno założył sprawę w sądzie.

To na razie tyle.

Skomentuj (4) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 24 (132)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…