Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#26113

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Historia z dzisiaj.
Poszedłem dziś z moją Narzeczoną na małe zakupy do sklepu sieci - jak ja to mówię - "Carna Fura" :) W tym sklepie mieli w promocji pewną czekoladę, którą lubię i ja, i Ona. Promocja polega na tym, że bierzesz jedną sztukę za 9,99 zł, a drugą dostajesz za grosz. Wszystko ok, postanowiliśmy się skusić.

Po wejściu w alejkę ze słodyczami zwątpiliśmy - półki wyczyszczone prawie całkowicie, klientów cała chmara. Czekolady zostało już kilka tabliczek, co ważne - na półce, obok ceny była wywieszona informacja o promocji. Były dostępne różne smaki, a "promocja" była przy każdym. Jakoś udało mi się dopchać do regału i wziąć dwie sztuki. W koszyku mieliśmy jeszcze zakupy za jakieś 6-7 zł, więc po szybkich wyliczeniach ustaliliśmy wartość zakupów na 16-17 zł, po uwzględnieniu rabatu na czekoladę. Co ważne, mieliśmy też w koszyku dwie butelki Frugo - na ten napój obowiązywała taka sama promocja (bierzesz jeden, drugi masz za grosz).

Podchodzimy do kasy, kasjerka wszystko po kolei kasuje - i tu pierwszy zonk. Wartość zakupów wyniosła ponad 26 zł. Pytamy się jej, czy rabat na czekoladę wszedł na kasie, ona odpowiedziała, że tak. No nic, płacimy, bierzemy paragon... Okazało się, że rabat na Frugo się naliczył, ale na czekoladę już nie.

Poszliśmy więc do punktu obsługi klienta, żeby się dowiedzieć o co chodzi. Okazało się, że rabat nalicza się tylko za "czekolady w sztywnym, kartonowym opakowaniu". Tyle że na półkach nie było żadnej czekolady "w sztywnym opakowaniu", a wszystkie pozostałe, a jakże, były oznaczone promocją. OK, w takim razie poprosiliśmy o zwrot pieniędzy. Mieliśmy paragon, czekolady nie były nawet naruszone - okazało się, że... nie przyjmują tam zwrotów.

I tu kilka pytań:

1) Czemu kasjerka wprowadza w błąd klienta, mówiąc że rabat się naliczył?
2) Hipermarket, w którym nie można zwrócić towaru w nienaruszonym stanie, mając na niego paragon... DAFUQ?
3) Czemu przy KAŻDYM rodzaju czekolady była informacja o rzekomej promocji?
4) Ilu klientów w ten sposób oszukali, i ile na tym zarobili?

Carrefour Arkadia

Skomentuj (17) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 359 (515)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…