Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#26999

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Zainspirowany historią użytkowniczki Nissa o pewnej pomarańczowej sieci dołączę własną historyjkę.

Swego czasu sieć owa jak próbowała mnie namówić (dość natrętnie) na eko-fakturę czy e-fakturę (zamiast papierowej – elektroniczna przez stronę) na którą z różnych względów się nie chciałem zgodzić…

Faktury i tak przeważnie płaciłem po sms o wystawieniu faktury i na podstawie strony internetowej ale papierek potrzebowałem i spokojnie on sobie przychodził trafiając do odpowiedniej teczki.

Jakoś w zamieszaniu zwanym życiem nie zwróciłem na początku uwagi, że brakuje mi paru faktur aż tu nagle na e-mail dostaje podziękowanie za włączenie funkcji e-faktury.

Ponieważ nie było to moje pierwsze starcie z tą siecią (może kiedyś napiszę o innych) – ciśnienie mi skoczyło momentalnie i zaraz wykręciłem numer na BOK.

Tonem dość grzecznym ale nie owijając w bawełnę zapytałem na jakiej podstawie włączono mi taką usługę bo nie życzyłem jej sobie i nie życzę.

Pani udzieliła mi odpowiedzi, że na podstawie rozmowy telefonicznej !!! z dnia takiego a takiego (udzielona zgoda podczas rozmowy).

No to ja w tym momencie tzw. Klasyczny ZONK bo takiej rozmowy nie było (tak jak mówię – byłem na to wyjątkowo uczulony).

Rozmowa przybrała ton bardziej niemiły ale szczegółów już do końca nie pamiętam a nie chcę tworzyć bajkopisarstwa. Skończyło się na poleceniu od Pani napisania reklamacji na stronie.

Co też uczyniłem, zaznaczając, że chce kopię rozmowy (w końcu nagrywają te rozmowy tak?) a brak ewentualnej odpowiedzi potraktuję jako zachętę do wystąpienia na drogę sądową w sprawie oszustwa… Skutek? Oto on:

Dostałem odpowiedź, że nastąpił błąd w systemie i ktoś kliknął za mnie zgodę – zaznaczam – wersja się zmieniła – już nie zgoda po rozmowie telefonicznej ale ktoś kliknął i jest błąd i, że przyślą mi wszystkie faktury za ten okres w formie papierowej. Odpowiedź dostałem błyskawicznie.

Co chciałbym przekazać tą historią? Otóż owa sieć komórkowa jest bardzo wygodna (dla siebie) gdyż użytkownicy tej fantastycznej sieci zgłaszając reklamację nie dostają żadnego potwierdzenia, że ją złożyli przez stronę – także nie mogą przejrzeć historii swoich reklamacji. Dwa – włączają usługi które są dla nich wygodne licząc na to, że sporo użytkowników w ogóle nie zwróci na to uwagi – a tych co zwrócą szybciutko przepraszają i usługę wyłączają. Widać odsetek użytkowników zwracających na to uwagę i podejmujących interwencję nadal jest tak mały, że opłaca im się to robić…

Ja już na szczęście porzuciłem tą wspaniałą pomarańczową sieć i nie zamierzam do nich wracać…

Tematu także nie drążyłem w związku z opuszczeniem tej sieci (między innym przez z miesiąca na miesiąc rosnącego wrażenia, że klientów indywidualnych mają głęboko w 4 literach)

P.S. Inna sprawa to np. zawyżanie rozmów do pewnej sieci Grającej – na którą nie ma podstawy prawej jest za to ciche przykazanie zniechęcania do tej sieci poprzez wysokie ceny połączeń…

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 56 (78)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…