zarchiwizowany
Skomentuj
(7)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Mistrzostwo świata.
Konsultant, który zajmuje się odpisywaniem na zgłoszenia reklamacyjne puścił mocną gafę.
Otóż mniej więcej tak brzmiała odpowiedź listowna na reklamację:
"Celem poprawy stosunków Pana jako klienta oraz sieci X, podpinam panu upust na abonament [...]. Liczę, iż w ten sposób uda nam się załagodzić sytuację a Panu zapomnieć o problemie związnym z ówczesną, niewyjaśnioną niepłodnoscią".
Miało być oczywiście "niepłatnością".
Nie potrafię sobie wyobrazić miny biednego Pana od roszczeń ;)
Konsultant, który zajmuje się odpisywaniem na zgłoszenia reklamacyjne puścił mocną gafę.
Otóż mniej więcej tak brzmiała odpowiedź listowna na reklamację:
"Celem poprawy stosunków Pana jako klienta oraz sieci X, podpinam panu upust na abonament [...]. Liczę, iż w ten sposób uda nam się załagodzić sytuację a Panu zapomnieć o problemie związnym z ówczesną, niewyjaśnioną niepłodnoscią".
Miało być oczywiście "niepłatnością".
Nie potrafię sobie wyobrazić miny biednego Pana od roszczeń ;)
Call Center
Ocena:
119
(191)
Komentarze