Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#31552

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Mistrzostwo świata.
Konsultant, który zajmuje się odpisywaniem na zgłoszenia reklamacyjne puścił mocną gafę.
Otóż mniej więcej tak brzmiała odpowiedź listowna na reklamację:

"Celem poprawy stosunków Pana jako klienta oraz sieci X, podpinam panu upust na abonament [...]. Liczę, iż w ten sposób uda nam się załagodzić sytuację a Panu zapomnieć o problemie związnym z ówczesną, niewyjaśnioną niepłodnoscią".

Miało być oczywiście "niepłatnością".

Nie potrafię sobie wyobrazić miny biednego Pana od roszczeń ;)

Call Center

Skomentuj (7) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 119 (191)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…