Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#34236

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Co nowego na infolinii ostatnio modnej sieci komórkowej.

Wpada dzwonek.
No to lecimy, pierwsza rozmowa po dłuższej nieobecności w pracy.
W słuchawce specyficzny głos specyficznego [K]lienta... spokojny, opanowany ale czuć tą nutkę ironii i sadyzmu.

[K]: Witam serdecznie, otóż mam do pani pytanie
[J]: Słucham
[K]: Jest u mnie pan właśnie kurier z "ju-pi-es" i proszę mi łaskawie powiedzieć, czym ja mam tego chłopaczynę nakarmić, napoić i gdzie przenocować?
[J]: ...?
Klient równie spokojnym głosem oznajmia
[K]: Bo zanim przeczytam te wasze cholerne regulaminy i umowy miną wieki!

Po czym klient mówi to obecnego u niego kuriera

[K]: Pani konsultantka niestety postawiła panu wyrok... Proszę siadać. Wypuszczę pana gdy wszystko przeczytam. Panią też przetrzymam na linii a teraz idę po okulary i bierzemy się do lektury.

W tej sytuacji niestety powinnam pozostać na linii więc jeszcze chwilę czekałam, gdy klient wrócił, czas było szybko coś wymyśleć bo jak wiadomo, konsultanci są rozliczaniu z czasu rozmów.

[J]: Dlatego właśnie dajemy panu możliwość rezygnacji z usługi w ciągi 10ciu dni. Tak by mógł pan w spokoju przeczytać regulamin promocji...
[K]: Ale ja nie mam czasu bawić się w odsyłanie. Ja załatwiam wszystko od razu.

Po niespełna minucie usłyszałam tylko bunt kuriera a potem kłótnię z klientem. Klient sam się rozłączył i wnioskuję, że umowy nie podpisał.
"Rozmowa" zajęła nam prawie 20 minut.

Call Center

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 133 (203)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…