Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#46350

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Z call center.

Pan zablokował sobie dostęp do obsługi rachunku bankowego przez internet. Wyjaśniam zatem co będzie należało w tej sytuacji zrobić bla bla bla. Pan mówi tak, tak rozumiem, nie ma problemu, uda się do placówki, chociaż niechętnie, ale się uda. Ogólnie rozmowa trwała 2-3 minuty. Na koniec pytam czy ma jakieś jeszcze pytania, wątpliwości, czy wszystko jest jasne?
Klient: - Ogoliła pani ci*kę?
Ja: - Rozumiem że ta informacja pozwoli panu na odblokowanie rachunku bez konieczności udania się do placówki?
Klient: - Jezu, jakie te baby teraz drażliwe, o nic się zapytać nie można. - I się rozłączył.

call_center

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 634 (744)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…