Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#47750

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Pytanie do konsultantów (głównie Play). Jak Wam zrobić dobrze? W sensie czego od Was wymagają?

Ostatnio po raz kolejny ktoś z Was zadzwonił do mnie w sprawie ubezpieczenia. Od razu powiedziałem, że nie jestem zainteresowany. Jednakże Pani nalegała, abym wysłuchał oferty.

Więc odpowiedziałem, że posłuchać mogę, ale i tak nie zmieni to mojej decyzji więc jeśli nie szkoda Pani czasu to proszę.

Konsultantka wyłożyła mi ofertę, no i niestety dalej mnie to nie zainteresowało. Po kolejnych 3 odmowach wykupienia ubezpieczenia Pani z wyrzutem do mnie: "to nie mógł Pan od razu powiedzieć?".

No, a nie mówiłem?

Nie wiem czy większą szkodę Wam przyniosę rozłączając się od razu, czy jak posłucham Waszej oferty i podziękuję.

call_center

Skomentuj (51) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 582 (652)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…