Pytanie do konsultantów (głównie Play). Jak Wam zrobić dobrze? W sensie czego od Was wymagają?
Ostatnio po raz kolejny ktoś z Was zadzwonił do mnie w sprawie ubezpieczenia. Od razu powiedziałem, że nie jestem zainteresowany. Jednakże Pani nalegała, abym wysłuchał oferty.
Więc odpowiedziałem, że posłuchać mogę, ale i tak nie zmieni to mojej decyzji więc jeśli nie szkoda Pani czasu to proszę.
Konsultantka wyłożyła mi ofertę, no i niestety dalej mnie to nie zainteresowało. Po kolejnych 3 odmowach wykupienia ubezpieczenia Pani z wyrzutem do mnie: "to nie mógł Pan od razu powiedzieć?".
No, a nie mówiłem?
Nie wiem czy większą szkodę Wam przyniosę rozłączając się od razu, czy jak posłucham Waszej oferty i podziękuję.
Ostatnio po raz kolejny ktoś z Was zadzwonił do mnie w sprawie ubezpieczenia. Od razu powiedziałem, że nie jestem zainteresowany. Jednakże Pani nalegała, abym wysłuchał oferty.
Więc odpowiedziałem, że posłuchać mogę, ale i tak nie zmieni to mojej decyzji więc jeśli nie szkoda Pani czasu to proszę.
Konsultantka wyłożyła mi ofertę, no i niestety dalej mnie to nie zainteresowało. Po kolejnych 3 odmowach wykupienia ubezpieczenia Pani z wyrzutem do mnie: "to nie mógł Pan od razu powiedzieć?".
No, a nie mówiłem?
Nie wiem czy większą szkodę Wam przyniosę rozłączając się od razu, czy jak posłucham Waszej oferty i podziękuję.
call_center
Ocena:
582
(652)
Komentarze