Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#56277

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Pracuję na dziale Pomocy Technicznej u jednego z dostawców telewizji kablowej. Sytuacji piekielnych codziennie jest co najmniej kilka, postaram się wymienić te najbardziej piekielne.

Dzisiejsza sytuacja.

Dzwoni zdenerwowana abonentka.

J - Dzień dobry, kaziulg dział techniczny firmy piekielnej w czym mogę pomóc?
K - Dla kogo dobry dla tego dobry!! Proszę Pana imię i nazwisko!
J- (ponownie się przedstawiam) W czym mogę Pani pomóc?
K - Od TYGODNIA nie działa mi internet!! Proszę natychmiast wysłać do mnie technika. Co to za firma co ma tak długie awarie?! Jak nie umiecie sobie z nimi poradzić, to proszę mi oddać pieniądze!
J - Poproszę dane abonenta (trwa weryfikacja).
J - Dzwoniła Pani do nas w tej spawie wcześniej?
K - Nie!! Bo ja się na tym znam i sama chciałam naprawić! Ale to wasza wina bo jesteście beznadziejną firmą!!
(Pomijam sam fakt zadzwonienia dopiero po tygodniu)
J - (standardowa regułka) Sprawdziła pani okablowanie i restartowała pani urządzenie?
K - OCZYWIŚCIE!!! CZY PAN MNIE SŁUCHA?? CZY JEST PAN NIEPEŁNOSPRAWNY?! (swoją drogą ciekawe co by zrobiła jak bym odpowiedział, że tak. Tacy ludzie też tam pracują i są pełnowartościowymi pracownikami).
J - Dobrze proszę powiedzieć jak się Pani łączy z modemem? Przewodowo czy bezprzewodowo?
K - Bezprzewodowo, zawsze jak mam internet wyświetla się napis kabel sieciowy jest podłączony, a teraz tego nie ma to PEWNIE COŚ Z MODEMEM.
J - Proszę Pani jestem zalogowany na modemie, widzę jego parametry, modem działa bardzo dobrze. Jeżeli wyświetla się Pani informacja, że kabel sieciowy jest odłączony, to proszę go podłączyć, gdyż najwyraźniej do tej pory korzystała Pani z połączenia przewodowego.
K - Pan ROBI ZE MNIE IDIOTKĘ!! PRZECIEŻ PANU TŁUMACZĘ, ŻE SIĘ NA TYM ZNAM! JEST PAN NIEKOMPETENTNY!!! itp..

Po 10 minutowej próbie wytłumaczenia Pani na czym polega różnica miedzy łączem przewodowym, a bezprzewodowym wysłałem technika. W końcu klient nasz Pan. Szkoda tylko, że zamiast podłączyć kabel, albo dać sobie wytłumaczyć co zrobić żeby komputer łączył się przez WiFi, Pani zażyczyła sobie Technika, który pewnie skasuje ja 50zł za wizytę, a tylko podłączy kabel do komputera.

call_center

Skomentuj (23) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 559 (599)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…