zarchiwizowany
Skomentuj
(1)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Witam wszystkich użytkowników piekielnych :)
Może Wy mi pomożecie, bo sama nie wiem co robić.
W sklepie internetowym znanej sieciówki (nazwa kojarzona z domem) zamówiłam bluzkę i spódnicę. Kurier przyjeżdża, a w paczce tylko bluzka, na rachunku jest i ona i spódnica. Dzwonię na infolinię, pani powiedziała, że w takiej sytuacji będzie zwrot gotówki i że prześle mi formularz zwrotu na e-mail. Formularz przesłany- jeśli chcę dokonać zwrotu muszę odesłać im spódnicę na swój koszt. Dzwonię na infolinię zapytać się w jaki sposób mam wysłać ubranie, którego nie posiadam. OK, pani powiedziała, że zaraz zostanie wysłany nowy formularz. Nowy formularz- mam odesłać bluzkę i spódnicę na swój koszt.
Dzwonić dalej, czy kierować sprawę gdzie indziej?
Może Wy mi pomożecie, bo sama nie wiem co robić.
W sklepie internetowym znanej sieciówki (nazwa kojarzona z domem) zamówiłam bluzkę i spódnicę. Kurier przyjeżdża, a w paczce tylko bluzka, na rachunku jest i ona i spódnica. Dzwonię na infolinię, pani powiedziała, że w takiej sytuacji będzie zwrot gotówki i że prześle mi formularz zwrotu na e-mail. Formularz przesłany- jeśli chcę dokonać zwrotu muszę odesłać im spódnicę na swój koszt. Dzwonię na infolinię zapytać się w jaki sposób mam wysłać ubranie, którego nie posiadam. OK, pani powiedziała, że zaraz zostanie wysłany nowy formularz. Nowy formularz- mam odesłać bluzkę i spódnicę na swój koszt.
Dzwonić dalej, czy kierować sprawę gdzie indziej?
Ocena:
-11
(17)
Komentarze