Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#64960

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Wczoraj był najpiękniejszy dzień w tym miesiącu. Dwie piekielne historie w ciągu jednego dnia.

Jakiś czas temu zorientowałam się, iż u moich rodziców w domu podpisana jest wręcz lukratywna umowa na internet z gwarantowaną prędkością przesyłania danych 16kbps. Wow. Ile razy bym odwiedzała rodziców, internet nijak nie działał. Zachęceni reklamami sieci, w której mieliśmy już telewizję satelitarną i w której mówili o "drugim produkcie za połówkę, a trzecim za złotówkę", postanowiliśmy się wybrać do nich w okolicach Świąt Bożego Narodzenia i w efekcie podpisaliśmy umowę na internet oraz telefon w sieci Plus w abonamencie promocyjnym z 49.99 na 11.00 zł. Telefon miałam na kartę, a cóż, przyda się i tak więcej wydawałam miesięcznie niż 11 zł. Właścicielem wszystkich umów pozostał mój tata.

Wczoraj w okolicach południa sprawdzam prywatnego maila i cóż widzę, e-mail od nadawcy: "Windykacja Plus" do: "Friends" czyli jakoś do mnie przyszło, tytuł: "Wiadomość windykacyjna".
Czytam, że z powodu braku płatności usługa zostanie zablokowania i Dział Windykacji będzie ode mnie egzekwował kwotę 74.28zł, którą mam wpłacić już, natychmiast, teraz na podany numer konta: XX XXXX XXXX XXXX XXXX XXXX. Tak sobie myślę, hm, co prawda mam u nich ten abonament, ale ani faktury nie przysłali do domu, ani na maila (podałam mój, bo to ja miałam używać i płacić za abonament), zresztą taki jakoś mało wiarygodny ten e-mail.
Co tam, dzwonię na infolinię będąc prawie pewna, że nic mi nie powiedzą, bo właścicielem jest tata i za faceta nijak się nawet podać nie mogę.

Po 15 minutach "relaksacyjnej" muzyczki, lekko już poddenerwowana:
Ja: Dzień dobry, dostałam dzisiaj od Państwa e-mail z informacją, że zalegam z płatnością w kwocie 74.28. Chciałabym się dowiedzieć o co chodzi, gdyż nie dostałam żadnej faktury z Waszej sieci na taką kwotę, ani w sumie na żadna inną kwotę.
Konsultant: Dzień dobry, proszę mi powiedzieć jakiego numeru dotyczy zaległość?
J: Wie Pan, jedynie mogę się domyślać o którym numerze mowa, bo w mailu nikt nie raczył o tym wspomnieć.
K: Proszę podać:
J: XXX-XXX-XXX.
K: Dziękuję, proszę o chwilę cierpliwości, muszę zweryfikować dane.
J: Dobrze, czekam.
Po 10 minutach "relaksacyjnej" muzyczki:
K: Niestety nie jestem w stanie udzielić Pani informacji, gdyż nie jest Pani właścicielem numeru, czy jest obok Pani może właściciel?
J: No niestety, jest jakieś 2000km stąd i w chwili obecnej nie jest w stanie się z Panem skontaktować. Rozumiem, że nie jest Pan w stanie udzielić mi żadnych szczegółowych informacji, aczkolwiek czy jest mógłby mi Pan jedynie potwierdzić czy jest to mail od Was, w takiej sytuacji zapłacę na podany numer konta, a właściciel po prostu w razie potrzeby w późniejszym terminie to wyjaśni.
K: No niestety nie jestem w stanie nic Pani powiedzieć.
J: Ależ ja Pana doskonale rozumiem, ale czy Pan może też odrobinę zrozumieć sytuację? Nie jestem formalnie właścicielem żadnej usługi związanej z Waszą firmą, ale straszycie MNIE Windykacją i każecie natychmiast coś płacić, bez rachunku, faktury, niczego. Rozumiem, że podany został mój adres e-mail, aczkolwiek chyba po to, ażeby dostawać od Was faktury w formie elektronicznej, prawda? Gdybym takową dostała to niech mi Pan wierzy nie dzwoniłabym do Pana na infolinię z Anglii, gdzie za to połączenie zapłacę pewnie więcej niż owa faktura, aczkolwiek chcę wiedzieć o co właściwie chodzi.
Dodatkowo, na jakiej podstawie, jaką kwotę, w jakim terminie i na jaki numer konta mogliśmy wpłacić cokolwiek w celu uniknięcia powstania zaległości?
K: No niestety nie jestem Pani w stanie pomóc, muszę rozmawiać z właścicielem numeru.
J. Ok, to dziękuję bardzo, do widzenia! :))))

Dzwonię do taty wkurzona na maksa, bo rozumiem Konsultanta, ale też nie wiem co innego mogę zrobić. Tłumaczę mu sytuację, wysyłam kopię maila do wydrukowania i proszę aby poszedł do "Salonu" Plusa i zapytał o co chodzi i czy wystawią jakąś fakturę łaskawie czy co. Pani uprzejmie informuje, że ona nie ma wglądu w faktury, aha, a co tata może z tym zrobić? Tata może podejść do Cyfrowego Polsatu, bo tam była podpisywana umowa i zapytać.
Tam panie też nic nie mogą, mogą napisać jedynie reklamację, ale na co? na brak faktury? nie, bo skoro jest kwota u windykatora, to faktura jest, ale gdzie? No w windykacji. UFFFF, co Pani nie powie..

Reklamacja napisana z powodu posiadania 3 usługi, która nie jest uznana za usługę w pakiecie SmartDom. Sama nie rozumiem za bardzo, ale wnioskuję, że uznali, że tata ma ten telefon jako normalny abonament i fakturują 49.99 zamiast 11.00.
Ale niech pan wróci do Plusa to Panu to sprawdzą.

OK, Pani w Plusie jedyne co mogła to wygenerować ehasło do logowania się na stronie online.plus.pl, gdzie powinny być umieszczone duplikaty faktur w dniu dzisiejszym. Ale hasło przyjdzie na zablokowany numer z powodu braku płatności. Trzeba najpierw zapłacić, ok, ale mogę najpierw wiedzieć za co? No nie, najpierw wpłata za fakturę, a potem pan zobaczy fakturę w internecie. Tata zrezygnował, postanowił zadzwonić na infolinię, nic się nie dowiedział - 2 godziny w plecy.

Cóż, na szczęście sms przyszedł mimo zablokowanej karty, kod jest, zalogowałam się i patrzę. Wszystko spoko, tylko usługa ma naliczony rabat w pakiecie SmartDom, to po co Pani polecała pisać na to reklamację? Coś te panie niedoinformowane. OK.

Patrzę na faktury i zauważam skąd wzięła się kwota 74.28 z 11.00 otóż: W dniu aktywacji numeru uruchomione zostały dodatkowo 4 usługi, bezpłatnie na miesiąc, trzeba w ciągu miesiąca zrezygnować aby nie naliczały się dodatkowe opłaty. Dawno temu usiadłam, 3 wyłączyłam. Czwarta to Czasoumilacz. Aby wyłączyć usługę wyślij: DEZAKTYWACJA na nr 80333. Wysłane. Dostałam sms płatny zwrotny z nr 333: "Czy aby na pewno chcesz zdezaktywować usługę Czasoumilacz? Jeśli tak, wyślij TAK na 80333" Wysłałam TAK na 80333 i dostałam płatnego zwrotnego smsa "Dezaktywacja nie powiodła się".

Podsumowując: Wywiązałam się z umowy, wysłałam tak jak chcieli smsa dezaktywującego, po czym przysłali mi płatne smsy informujące, że nie wyłączyli, naliczyli 2,52 za każdego po czym po 2zł za niewyłączony Czasoumilacz miesięcznie.

Z systemem nie wygrasz.

Cyfrowy Polsat + Plus GSM

Skomentuj (11) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 262 (368)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…