Mamie Lubego popsuła się pralka. Jako, że mieszkamy za granicą, postanowiliśmy zrobić jej prezent bo jakie emerytury w Polsce każdy wie. Jedyną możliwością było zamówienie przez internet z dostawą i montażem. Padło na sklep oleole.pl gdzie znaleźliśmy fajny model w fajnej cenie.
Zamówiliśmy, wybraliśmy płatność przelewem. Dostaliśmy potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu z informacją, że dopiero po otrzymaniu przelewu dostarczą pralkę, co oczywiste więc natychmiast zleciliśmy przelew.
Po kilku godzinach dostaliśmy maila z informacją, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru.
Przelewu cofnąć nie mogę, pieniądze poszły, a pralki nie będzie. Dzwonię do nich i pytam co teraz? A pan mi mówi, że pralka "wyszła" w trakcie realizowania mojego zamówienia. Oraz, że przelew zostanie zwrócony w ciągu 14 dni roboczych.
I nic się nie da zrobić tak naprawdę ani zamówić w tej cenie innej, ani dopłacić.
Super, jakby ktoś wydał odłożone pieniądze na pralkę, którą potrzebuje, bo fajnie jest prać czasami ;] to musi czekać 2 tygodnie aż je zwrócą i zamówić ponownie, i oczekiwać znów na dostarczenie.
Zamówiliśmy, wybraliśmy płatność przelewem. Dostaliśmy potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu z informacją, że dopiero po otrzymaniu przelewu dostarczą pralkę, co oczywiste więc natychmiast zleciliśmy przelew.
Po kilku godzinach dostaliśmy maila z informacją, że zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru.
Przelewu cofnąć nie mogę, pieniądze poszły, a pralki nie będzie. Dzwonię do nich i pytam co teraz? A pan mi mówi, że pralka "wyszła" w trakcie realizowania mojego zamówienia. Oraz, że przelew zostanie zwrócony w ciągu 14 dni roboczych.
I nic się nie da zrobić tak naprawdę ani zamówić w tej cenie innej, ani dopłacić.
Super, jakby ktoś wydał odłożone pieniądze na pralkę, którą potrzebuje, bo fajnie jest prać czasami ;] to musi czekać 2 tygodnie aż je zwrócą i zamówić ponownie, i oczekiwać znów na dostarczenie.
sklepy_internetowe
Ocena:
313
(425)
Komentarze