Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#66506

przez (PW) ·
| Do ulubionych
Wczoraj koleżanka dzwoni na infolinię jednego z banków. Opłata za minutę połączenia wg taryfy operatora. Dzwoni i co słyszy...? 25 minut słuchania wnerwiającej muzyki przerywanej co 2 min komunikatem PROSIMY O CIERPLIWOŚĆ!!!! Nie doczekała się rozmowy z konsultantem...

Czy nie można zatrudnić większej liczby konsultantów na infolinii banku? Rozumiem, że nie ma nic za darmo i że za informacje trzeba płacić... no właśnie za informacje, a nie za słuchanie tej jakże doprowadzającej do furii muzyczki...
Czy wy też uważacie, że naliczanie opłat na infoliniach powinno się zaczynać od momentu połączenia z konsultantem?

call_center

Skomentuj (27) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 318 (428)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…