Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#70991

przez Konto usunięte ·
| Do ulubionych
Dzisiaj o północy straciłam 14 kanałów telewizyjnych. 14 kanałów z 56 jakie mam w abonamencie (dostawca nie może dogadać się z Discovery i od dnia dzisiejszego zostały zablokowane wszystkie kanały, które należą do Discovery). Dostawca, z którym mam umowę, twierdzi że Discovery żąda za dużo pieniędzy. Rozmowy toczą się od kilku miesięcy, ale my zostaliśmy powiadomieni o prawdopodobnej stracie kanałów dopiero w piątek (wiadomości na fb i krótka wiadomość tekstowa wyświetlana co jakiś czas na ekranie telewizyjnym w czacie filmów).

Nie wiadomo czy odzyskamy utracone kanały i kiedy to może nastąpić. Jaka jest propozycja w zamian? Za utratę 14 kanałów (wszystkie Discovery, TCL, kanały z filmami, kanały sportowe), zaproponowano nam 3 bezpłatne filmy do wypożyczenia w miesiącu lub trochę szybszy internet (nie mam u nich internetu), albo bezpłatny kanał z filmami przez 2 miesiące. I to wszystko za brak 14 kanałów. Ludzie chcą mniejszego abonamentu za czas, kiedy dostawca nie będzie mógł wywiązać się z umowy. Ale o tym cisza na stronie dostawcy.

Jestem ciekawa ile stracą klientów w tym tygodniu.

Skomentuj (23) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 211 (251)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…