W okresie od stycznia do lipca 2015 roku, pracowałem jako kasjer w sklepie Żabka na ulicy Raszyńskiej 3 Lublinie u Piotra i Anny Białachów. Praca koszmar!
Pracujesz na czarno, otrzymując 50zł dniówki, której część wymuszają jako haracz. Tak musisz płacić za to, że towary się przeterminowały, bo to twoja wina i z twojej winy ponoszą straty. A kto zamawia towar? Nie pracownik tylko szefostwo. Zamawiają go dwa razy w tygodniu. Towaru jest tyle, że nie możesz go upchnąć. A jak się przeterminuje to ty płacisz, bo oczywiście to twoja wina.
Ich prawa ręka Monika uchodzi za wzór pracownika, mimo iż niczego nie zrobi dobrze, a przychodząc do sklepu szuka byle pretekstu aby zameldować na ciebie. W pracy jesteś non stop poniżany niezależnie czy przysłuchuje się temu klient czy nie. Bywają również oskarżenia o kradzież bez żadnego dowodu. A owi właściciele mówią jak słabo zarabia się na prowadzeniu Żabki, co Ance nie przeszkadzało w zakupie nowego samochodu. Ci ludzie dorabiają się na krzywdzie ludzkiej.
Piszę o tym, gdyż ta sprawa musi ujrzeć światło dzienne, a ludzie i klienci sklepu niech wiedzą jak właściciele traktują pracowników.
Pracujesz na czarno, otrzymując 50zł dniówki, której część wymuszają jako haracz. Tak musisz płacić za to, że towary się przeterminowały, bo to twoja wina i z twojej winy ponoszą straty. A kto zamawia towar? Nie pracownik tylko szefostwo. Zamawiają go dwa razy w tygodniu. Towaru jest tyle, że nie możesz go upchnąć. A jak się przeterminuje to ty płacisz, bo oczywiście to twoja wina.
Ich prawa ręka Monika uchodzi za wzór pracownika, mimo iż niczego nie zrobi dobrze, a przychodząc do sklepu szuka byle pretekstu aby zameldować na ciebie. W pracy jesteś non stop poniżany niezależnie czy przysłuchuje się temu klient czy nie. Bywają również oskarżenia o kradzież bez żadnego dowodu. A owi właściciele mówią jak słabo zarabia się na prowadzeniu Żabki, co Ance nie przeszkadzało w zakupie nowego samochodu. Ci ludzie dorabiają się na krzywdzie ludzkiej.
Piszę o tym, gdyż ta sprawa musi ujrzeć światło dzienne, a ludzie i klienci sklepu niech wiedzą jak właściciele traktują pracowników.
sklepy
Ocena:
154
(274)
Komentarze