Któregoś razu mojej klasie zadana została praca domowa z podstaw przedsiębiorczości - należało napisać swoje CV, a następnie je wydrukować i przynieść nauczycielowi.
Większość klasy otrzymała ocenę 3. Powód?
1) Jedna koleżanka miała nierówne myślniki (jeden był odrobinę grubszy, drugi - cieńszy).
2) Kolejna nie zmieściła się na jednej kartce.
3) Trzecia miała za małą czcionkę (pomniejszyła ją specjalnie, aby się zmieścić na jedej kartce).
4) jedna napisała w "umiejętnościach", że potrafi grać na fortepianie (a to przecież wynika z tego, że chodzi do szkoły muzycznej, co napisała wyżej! [dla jasności - nie wynika, bo jest wiele instrumentów] Powinna zmyślić, że ma np. prawo jazdy)
5) [mieliśmy nie wstawiać swojego zdjęcia, tylko zastąpić je jakimś z internetu] Jeden chłopak wstawił zdjęcie zwierzęcia, a nie człowieka (o nie, przecież teraz nie będzie wiedział, że w prawdziwym CV ma wstawić swoje zdjęcie!)
Czy to zadanie miało nas nauczyć pisania CV, czy tworzenia sztuki pięknej? Nie jestem pewna...
Większość klasy otrzymała ocenę 3. Powód?
1) Jedna koleżanka miała nierówne myślniki (jeden był odrobinę grubszy, drugi - cieńszy).
2) Kolejna nie zmieściła się na jednej kartce.
3) Trzecia miała za małą czcionkę (pomniejszyła ją specjalnie, aby się zmieścić na jedej kartce).
4) jedna napisała w "umiejętnościach", że potrafi grać na fortepianie (a to przecież wynika z tego, że chodzi do szkoły muzycznej, co napisała wyżej! [dla jasności - nie wynika, bo jest wiele instrumentów] Powinna zmyślić, że ma np. prawo jazdy)
5) [mieliśmy nie wstawiać swojego zdjęcia, tylko zastąpić je jakimś z internetu] Jeden chłopak wstawił zdjęcie zwierzęcia, a nie człowieka (o nie, przecież teraz nie będzie wiedział, że w prawdziwym CV ma wstawić swoje zdjęcie!)
Czy to zadanie miało nas nauczyć pisania CV, czy tworzenia sztuki pięknej? Nie jestem pewna...
Ocena:
163
(267)
Komentarze