Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#72969

przez Konto usunięte ·
| Do ulubionych
Pracuję w instytucji zajmującej się szeroko pojętymi badaniami naukowymi. Do robienia eksperymentów potrzebne są często różne nowe rzeczy (urządzenia, odczynniki, narzędzia - od wacików po aparaturę za pół miliona).

Zdarzyło mi się złożyć zamówienie w pewnej firmie, z którą do tej pory nie było problemów.
Poprosiłam o ofertę na kilka rzeczy, co razem dawało pokaźną sumkę (jak coś jest "naukowe" to czasem kosztuje dziwne kwoty, a nie zawsze da się zastąpić produktem "nienaukowym").

Oferta była ok, zamówiłam zatem wszystko z listy.
Za kilka dni przybyła paczka.

Wszystko się zgadzało, poza jedną rzeczą... nie dosłali najtańszego przedmiotu, w zasadzie to kawałka plastiku za 38zł...
Nie było go też na fakturze, więc to nie błąd przy pakowaniu.

Napisałam niezwłocznie maila do firmy.

Odpowiedź: nie było tej pierdółki akurat na stanie, więc wysłali po prostu całą resztę, która była.

Czekam na odpowiedź, czy nie dało się o tym po prostu napisać - gdyby paczka przyszła trochę później nic by się nie stało.
Nie mam zamiaru ponownie płacić za przesyłkę (to nie moje prywatne pieniądze, ale środki na badania są organiczone, a za koszt przesyłki można przecież nakupić wspomnianych wacików albo całkiem spoko durszlak - też się przyda).

sklepy_internetowe

Skomentuj (8) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 126 (180)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…