Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#76257

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
Piekielnie czy złośliwie, sama nie wiem.
Od trochę ponad roku miałam wykupiony pewniej pakiet na telefon. Co miesiąc z konta pobierali mi 7 zł, w zamian miałam darmowe SMS. Jednak ostatnio ilość moich wysyłanych SMS znacznie się zmniejszyła i postanowiłam wyłączyć ten pakiet, bo po prostu mi się on nie opłacał. Kiedy przyszła mi wiadomość od operatora że "za dwa dni zostanie pobrana opłata za formule plepleple w wysokości 7 zł", wysłałam SMS dezaktywujacego ten pakiet. Dostałam odpowiedz (po kilkunastu godzinach) "zlecenie przyjęto do realizacji, może nam to zająć maksymalnie 24 godziny". Czy muszę mówić, że realizacja tego zlecenia zajęła im dokładnie 23 godziny z minutami i odbyła się dosłownie 10 minut po tym, jak z konta zabrali mi 7 zł? Reasumując: kasa zabrana, pakietu nie ma. I zanim ktoś mnie ochrzani w komentarzu: owszem wszystko odbyło się w (baaardzo naciągniętych) granicach czasowych. Z tym, że będąc klientką tej sieci od dobrych kilku lat, "realizacja zlecenia" nigdy nie trwała dłużej niż 8-10 godzin. Dodatkowo zawsze kasa na ten pakiet była pobierana koło 9 rano, natomiast teraz stało się to już kilka minut po północy. Po dodzwonieniu się na infolinię usłyszałam, że "nie jesteśmy odpowiedzialni za pracę systemu"...

Pakiet

Skomentuj (13) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 50 (118)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…