Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#76774

przez (PW) ·
| było | Do ulubionych
A teraz trochę z drugiej strony. Historii o poczcie jest mnóstwo, jaka to poczta zła i nie dobra, a panie niegrzeczne.

Teraz spróbujcie spojrzeć na to z drugiej strony.

Sytuacja 1.
Jeden klient stoi przy okienku, niby proste jednak nie...zaraz na plecach stoi mu kolejna osoba mimo próśb o odsunięcie się to tylko jakies marudzenie i stękanie że precież nikomu to nie przeszkadza... Otóż Nie, przeszkadza ! Jest to nie komfortowe zwłaszcza że najczęściej przy okienku przyjmujemy i wydajemy pieniądze. W Banku, ZUS-ie, Urzędzie Miasta czy Skarbowym tak się nie zachowujecie..a może się mylę?

Sytuacja 2.
Klient nie zdąży nawet pieniędzy schować zaraz pcha się kolejny. Zawsze prosimy kolejną osobę gdy już wszystkie czynności związane z obsługa danego klient zostaną zakończone.

Sytuacja 3.
To że listonosz zostawia Wam awizo to nie jes powód do tego by wyżywać się na kobietach pracujących na okienkach. Listonosz ciężko pracuje i po pozostawionym awizo nie leci na urząd z Waszym listem rozlicza się z tego na koniec pracy,a to czy był u Was czy nie, to dziewczyny z okienek nie wiedzą
Rozmawiajcie o tym z listonoszem a nie z obsługą z okienka. Macie gorszy dzień?! Idźcie się wykrzyczeć do lasu.

Sytuacja 4.
PRZERWA- wysłuiwanie waszych jęków i stęków nie jest nam potrzebne, tak! mamy przerwy bo... Czasem musimy iść do toalety, zjeść albo napić się herbaty, kawy wody.

Sytuacja 5.
Proponowanie Wam pierdółek które są w sprzedaży to nasza praca, nie my wymyślamy co będzie w sprzedaży i wysłuchiwanie od Was,że robi się z nas kiosk wcale nie jest przyjemne.
I zdradze Wam taką tajemnicę krzykiem, awanturą, opryskliwością nic nie załatwicie.

Takich sytuacji jest mnóstwo naprawdę!
Różnica jest taka że Wy pozwalacie sobie na to by się na nas powyżywać a my musimy ty przyjąć z pokorą. Bo teoretycznie klient ma zawsze racje... Teoretycznie ..

Całe szczęście że Wy jako klienci nie macie sobie nic do zarzucenia.Jak to mówią.. Kto bez winy niech pierwszy rzuci kamień.

Uprzejmość idzie naprawdę w dwie strony uwierzcie.

Pozdrawiam Wszystkich i tych zadowolonych i tych którzy na nas psy wieszają ;)

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -5 (29)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…