zarchiwizowany
Skomentuj
(7)
Pobierz ten tekst w formie obrazka
Witam , pracuję na stacji paliw i chcę opisać zachowania klientów . Podjazd - w trakcie tankowania samochodu nie rozmawiamy przez telefon, nie myjemy na podjeżdzie calego samochodu tylko szyby i światła .Po zatańkowaniu odkładając pistolet upewniamy sie że jest dobrze odwieszony. i jeszcze uwaga do Panów posiadających samochody w LPG, serio nie jest wam wstyd ze prosicie kasjerkę by Wam zatankowała samochód bo nie umiecie? SKLEP- stojąc przy kasie nie rozmawiamy przez telefon, jeśli klient zbiera punkty na karte lub życzy sobie potwierdzenie zapłaty w formie faktury niech o tym powie( kasjer nie jest jasnowidzem),Zakupy gastro hot-dogi -gdy pada pytanie bułka jasna czy graham ..nie odpowiadajcie obojętne, my nie pytamy z ciekawaści tylko by klient zjadł hot-doga takiego jakiego lubi, nam tym bardziej jest obojętna bułka , kiełbaska i sosy to nie my bedziemy jeść. TOALETA- klienci oczekują czytych pachnących toalet to dlaczego tak bardzo sami sobie brudzą ? mozna powiedzieć przecież ci ze stacji sa po to by sprzątać, niby tak tylko to w jakim stanie zostawiasz toaletę po swojej wizycie świadczy o Tobie Kliencie .Toaleta dla pracowników jest zawsze czysta hmmm...ciekawe dlaczego? bo dbamy o nią ? Kliencie jesli myśliśz ze mozesz wejsc i że tak brzydko napisze "zasrać" deskę bez konsekwsncji to się mylisz...mamy monitoring na stacjach i sprawdzamy co 30min toalety i jestesmy w stanie sprawdzić brudasa. To tyle DRODZY Klienci przemyślcie to by przede wszystkim Wam wizyta na stacji odbyła się szybko i sprawnie i bez przykrych niespodzianek. LUDZIE Z DRUGIEJ STRONY KASY TEŻ SĄ LUDZMI . Pozdrawiam.
uslugi
Ocena:
-10
(22)
Komentarze