Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#77956

przez ~Arnel ·
| było | Do ulubionych
Mały poradnik dla klientów sklepów.

1.Jeśli obsługa sklepu mówi że czegoś nie ma albo wszystko jest na sklepie to tak jest, polecenie "To mi znajdź" nie sprawi że dana rzecz nagle się pojawi w wymaganym rozmiarze.

2.Zostawianie po sobie porządku w sklepie chyba nie jest wyczynem ponad siły. Im mniej czasu poświęcimy na sprzątanie tym więcej poświęcimy wam ;)

3.Uszanujcie to że nie wypada chodzić po podłogach które dopiero co umyliśmy.10 albo 5 MINUT PRZED ZAMKNIĘCIEM....

4.Jak czegoś nie można bo tak nam ustaliła "Góra" to nie zmienimy polityki bo na nas pokrzyczycie....

5.Narzekanie czemu tutaj taki syf...
Polecam przeczytać punkt 2 ;)

6.Wymaganie że reklamacja zawsze będzie tak jak żąda tego klient,krzyczenie i wyzywanie nas nie sprawi że dział reklamacji zmieni nagle zdanie.
Nie mamy na to wpływu.

7.Nie każdy sklep ma zwroty i straszenie nas paragrafami tego nie zmieni ;)
Wierzcie mi to jest legalne ludziska ;)
(tylko sklepy internetowe mają OBOWIĄZEK PRZYJĘCIA ZWROTU)

sklepy

Skomentuj (3) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -13 (15)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…