Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
zarchiwizowany

#78050

przez Konto usunięte ·
| było | Do ulubionych
Przestroga dla klientów banku z kwiatkiem (innych też).

Robiłem ostatnio przelew do kontrahenta, suma niemała. Wszystko niby normalnie, ale po paru godzinach wchodzę na konto i widzę, że saldo nie uległo zmianie. Pomyślałem, że pewnie źle wpisałem kod, więc przelałem jeszcze raz (przelew był z gatunku na już, w dodatku u odbiorcy pojawiłby się na drugi dzień, więc nie było można czekać ani sprawdzić). Chyba domyślacie się co dalej. Tak jest, podwójny przelew. Na szczęście z kontrahentem się dobrze znamy, więc wystarczył jeden telefon, żeby sprawę odkręcić. Zresztą pewnie bez tego oddaliby nadwyżkę.

Co na to bank? Nie poczuwa się do odpowiedzialności. Z ciekawości zapytałem, czy mogą anulować przelew. Owszem, mogą, za "drobną" opłatą (w tym przypadku gdzieś z 10% przelanej kwoty). (Nie)uprzejmie podziękowałem.

Po weekendzie majowym zaczynam przenosiny do innego banku, bo ten już mnie wkurza od jakiegoś czasu. Minimalne wypłaty z bankomatów, płatne przelewy z konta firmowego (z wyjątkiem US/ZUS) czy ciągłe spamowanie propozycjami kredytu to tylko kilka przykładów.

Skomentuj (9) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: -4 (28)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…