Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

#78570

przez ~Wzburzona97 ·
| Do ulubionych
Sytuacja sprzed dosłownie kilku dni, w sumie nadal aktualna aż do nie wiadomo kiedy. Jak się okazuje, firma "najbardziej popularna w Polsce", reklamowana przez multum gwiazd z piosenkami wycwaniła się jak nigdy dotąd. Mam w tej sieci telefon od ok. 8 lat. Zazwyczaj mam nielimity na wszystko, lecz nie zawsze mnie na to stać i czasem doładuję konto za 5 zł. I tak było ostatnio. Niestety nagle (po wykonaniu 2 sms-ów i telefonów) tych 5 zł nie ma co do grosza. Niemożliwe - myślę. Szukam więc w necie, sprawdzam, kombinuje - no nic, oficjalne zgłoszenie przez neta, następnego dnia rozmowa z konsultantem:

Konsultant: Dzień dobry, Pani XYZ? Poproszę dane aby zweryfikować.
Ja: (Tutaj podaje wszystkie formułki, opisuję zaistniały problem, czyli magicznie znikające 5 zł z konta).
K: No wie Pani, bo teraz AUTOMATYCZNIE system pobiera do 5 zł na dane pakietowe i to AUTOMATYCZNIE włącza się "REZERWACJA" salda i nie można wtedy z tych środków dzwonić ani pisać.
J: Karpik, ale pytam o co chodzi, bo z danych nie korzystam i że ewentualnie z wi-fi w domu i że potrzebowałam 5 zł na dzwonienie i że mnie w tym akurat miesiącu nie stać na zakup lepszej usługi.
K: A to przy wi-fi też jest AUTOMATYCZNIE ta rezerwacja włączana i nie da rady jej wyłączyć. I że trzeba telefon wyłączać bądź też dzwonić do nich i oni z automatu będą przywracać pieniądze na konto.

Pożegnałam się z bólem duszy, spoko. Przez pół dnia znów miałam hajs, potem na chwilę wi-fi, lecę instrukcją - nic. Po pracy 2 zgłoszenie, Pani dodzwaniała się w moich godzinach pracy (Telefonu nie mogę mieć przy sobie - praca w spożywczej firmie).
Dotarł do mnie sms, że rozwiązanie problemu na stronie internetowej. Zaglądam, a tam komunikat, że SPOSÓB jest dobry i DZIAŁA (K1 poinformował, że działa, ale nie na wszystkich telefonach). I K2 mi napisał, że SYSTEM AUTOMATYCZNIE TAK POBIERA, TEGO ZMIENIĆ SIĘ NIE DA I JUŻ.
Więc ta firma okrada klienta, bo SYSTEM TAK MA I KONIEC KROPKA. I K2 mi napisał: "PROSIMY O WŁĄCZANIE USŁUG, KTÓRE BĘDĄ BLOKOWAŁY TE POBIERANIE PIENIĘDZY NA REZERWACJĘ DANYCH PAKIETOWYCH", a może ja nie chcę w ogóle mieć internetu w telefonie z danych pakietowych? Kogo to obchodzi? System robi to automatycznie... Dlaczego? To ja już z wi-fi korzystać nie mogę, bo mnie to kosztuje nie dość, że u dostawcy, to jeszcze w sieci komórkowej? Kino i dramat w jednym. Jestem po tylu latach oburzona taką postawą tej firmy, dlatego że w ŻADNYM REGULAMINIE NIE MA WZMIANKI O TAKIM PROCEDERZE. Ani w regulaminie zazwyczaj branej usługi przeze mnie, ani oferty której mam*.

*Mam zwykłą kartę zakupioną w sklepie 8 lat temu, która nie jest żadnym abonamentem, a z firmą nie mam żadnych umów ani nigdy nie miałam. Zdenerwowanie trzyma mnie do dziś i przez to też chaos wypowiedzi, ale to tak gdyby komuś pieniądze się ulatniały to przestroga, no i musiałam wyzbyć się emocji.

salon

Skomentuj (12) Pobierz ten tekst w formie obrazka
Ocena: 135 (155)

Komentarze

Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…